25 & 45 årskalas
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    25 & 45 årskalas

    Behöver lite tips vad man kan ge en kille som fyller 25 (bor hemma, inga speciella intressen) och en kille som fyller 45 (bor själv, inga speciella intressen). Det får helst inte kosta skjortan. Tacksam för tips...
    __________________
    Man får vara glad att man är som man är,
    när man inte är som man ska..
    ***Jag är jag och det kan ingen ta ifrån mig***

    http://anki72.blogg.se
    ****Mamma till J-97, E-99, R-02 och R-06****
  2. 1
    25 & 45 årskalas Behöver lite tips vad man kan ge en kille som fyller 25 (bor hemma, inga speciella intressen) och en kille som fyller 45 (bor själv, inga speciella intressen). Det får helst inte kosta skjortan. Tacksam för tips...
    __________________
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Svårt.. Jag är usel på att komma på presenter till folk.. Men som sista utväg så funkar ju alltid en flaska vin/champange/sprit.. Är det något som de inte vill ha eller tycker om så har de en present att ge bort när någon annan fyller
    Annars till 25 åringen kanske ett sånt där spel som man får elchocker (finns på teknikmagasinet)..
    Nä sen tog det stopp..
    Lycka till
  4. 2
    Svårt.. Jag är usel på att komma på presenter till folk.. Men som sista utväg så funkar ju alltid en flaska vin/champange/sprit.. Är det något som de inte vill ha eller tycker om så har de en present att ge bort när någon annan fyller
    Annars till 25 åringen kanske ett sånt där spel som man får elchocker (finns på teknikmagasinet)..
    Nä sen tog det stopp..
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    hej gumman!

    lite småtips som brukar funka... biocheckar, man köper ju kort som man kan ladda med vilken summa man vill. annars finns det ju delikatesskorgar/påsar att köpa eller göra själv. Ofta har man en hum av vad de gillar och då kan man ju lägga i saker åt de hållet, alt ett tema. En billig kokbok och lite ingredienser till det. Alkohol som redan nämnts brukar ju också funka. Presentkort på Clas Ohlson - männens paradis går ju som sista utväg.
    Hoppas du fick några idéer!
    Kram
  6. 3
    hej gumman! lite småtips som brukar funka... biocheckar, man köper ju kort som man kan ladda med vilken summa man vill. annars finns det ju delikatesskorgar/påsar att köpa eller göra själv. Ofta har man en hum av vad de gillar och då kan man ju lägga i saker åt de hållet, alt ett tema. En billig kokbok och lite ingredienser till det. Alkohol som redan nämnts brukar ju också funka. Presentkort på Clas Ohlson - männens paradis går ju som sista utväg.
    Hoppas du fick några idéer!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Tack för era tips, jag har nu klurat ut att till 25 ger vi små kokböcker (ica har små med goda recept) med tillhörande hemmasytt förkläde. Till 45 (som aldrig grattar oss) köper vi två nostalgiska bilder och sätter i ramar. Tror detta blir helt okej.
  8. 4
    Tack för era tips, jag har nu klurat ut att till 25 ger vi små kokböcker (ica har små med goda recept) med tillhörande hemmasytt förkläde. Till 45 (som aldrig grattar oss) köper vi två nostalgiska bilder och sätter i ramar. Tror detta blir helt okej.

Liknande trådar

  1. 1 årskalas
    By Västeråsmamman in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 15:04
  2. 50-årskalas *ot*
    By Bissen in forum _0906 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 19:02
  3. 3-årskalas mm
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 22:58
  4. 4-årskalas OT
    By Hoppsan in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 07:11
  5. 25 & 45 årskalas
    By Annica m 4kidz in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 18:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar