Tänk om det fastnade i går??
_0802 Februaribarn
  1. Nervös...
    #1

    Tänk om det fastnade i går??

    Jag slutade i ren frustration med p-piller för drygt 2 veckor sedan har haft mens för ca. 1½ -2 veckor sedan, och igår fick jag ochmaken till en dunder kväll i sänghalmen!!

    Tänk OM!!!???

    I så fall blir det en väldigt oplanerad trea!

    Känner jag efter moler det lite i magen idag... Inbillning???

    Vi får väl se om jag stannar kvar!
  2. 1
    Tänk om det fastnade i går?? Jag slutade i ren frustration med p-piller för drygt 2 veckor sedan har haft mens för ca. 1½ -2 veckor sedan, och igår fick jag ochmaken till en dunder kväll i sänghalmen!!

    Tänk OM!!!???

    I så fall blir det en väldigt oplanerad trea!

    Känner jag efter moler det lite i magen idag... Inbillning???

    Vi får väl se om jag stannar kvar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    haha, det kunde varit jag som skrev detta inlägg, fast för drygt en månad sedan. Ja, för min del så tog det. Det blir nog en liten "spontanbebis" för oss, om allt går som det ska. Också vår tredje. Håller tummarna för dig! Själv märkte jag av symtomen ganska snabbt, i alla fall drygt en vecka efter, med molvärk, och ömmande bröstvårtor.
  4. 2
    haha, det kunde varit jag som skrev detta inlägg, fast för drygt en månad sedan. Ja, för min del så tog det. Det blir nog en liten "spontanbebis" för oss, om allt går som det ska. Också vår tredje. Håller tummarna för dig! Själv märkte jag av symtomen ganska snabbt, i alla fall drygt en vecka efter, med molvärk, och ömmande bröstvårtor.
  5. Nervös...
    #3
    Åh så trevligt!!

    Nånstan så hoppas jag fast jag egentligen inte vågar, det är ju så enormt oplanerat i så fall...

    Men det blir i så fall väldigt välkommet, i all fall för min del, hoppas bara aken tycker detsamma....

    Jag får väl meddela när jag vet!
    Men molvärken sitter i, å mig verligen är inte mensen i antågande!
  6. 3
    Åh så trevligt!!

    Nånstan så hoppas jag fast jag egentligen inte vågar, det är ju så enormt oplanerat i så fall...

    Men det blir i så fall väldigt välkommet, i all fall för min del, hoppas bara aken tycker detsamma....

    Jag får väl meddela när jag vet!
    Men molvärken sitter i, å mig verligen är inte mensen i antågande!

Liknande trådar

  1. Fastnade för...
    By Vilmamamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 08:23
  2. Ja, nu fastnade ...
    By signe1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 22:15
  3. Fastnade
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 16:02
  4. Fastnade här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 13:01
  5. OK, nu vet vi vad den fastnade på
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar