Vi har gjort en hemsida
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Vi har gjort en hemsida

    om Isak och hur vi har uplevt allt med hans klumpfötter. Ni får gärna gå in och titta och säga vad ni tycker. Vi gjorde den för att hjälpa andra som hamnat i samma situation som oss. Adressen är http://hem.bredband.net/b363371/
  2. 1
    Vi har gjort en hemsida om Isak och hur vi har uplevt allt med hans klumpfötter. Ni får gärna gå in och titta och säga vad ni tycker. Vi gjorde den för att hjälpa andra som hamnat i samma situation som oss. Adressen är http://hem.bredband.net/b363371/
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Hejsan
    Vilken fin kille ni har och vilka fiiiiina fötter!! kul att se ett så bra resultat, har själv en fyraåring som det oxå gott bra för...
  4. 2
    Hejsan
    Vilken fin kille ni har och vilka fiiiiina fötter!! kul att se ett så bra resultat, har själv en fyraåring som det oxå gott bra för...
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Tack, det är skönt att det är snart är över och att det blev så bra. Vi trodde att det skulle synas mer än det gör.Har ni slutat med skenorna? Har fötterna gått tillbaks något på honom/henne i så fall? Det var någon som sa till mig att fötterna går tillbaks litegrann efter man slutat med skenan.
  6. 3
    Tack, det är skönt att det är snart är över och att det blev så bra. Vi trodde att det skulle synas mer än det gör.Har ni slutat med skenorna? Har fötterna gått tillbaks något på honom/henne i så fall? Det var någon som sa till mig att fötterna går tillbaks litegrann efter man slutat med skenan.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Erik slutade med skena när han var tre eftersom han vägrade.( har haft plastskena inte db.) Hans fötter är väldigt små och breda man annars ser de ur som vanliga små fötter...han kommer att opereras innan skolåldern det har skjutits fram hela tiden så det tar vi som positivt!! han vill gärna knipa eller vrida tårna innåt så det är därför det är en operation planerad.
  8. 4
    Erik slutade med skena när han var tre eftersom han vägrade.( har haft plastskena inte db.) Hans fötter är väldigt små och breda man annars ser de ur som vanliga små fötter...han kommer att opereras innan skolåldern det har skjutits fram hela tiden så det tar vi som positivt!! han vill gärna knipa eller vrida tårna innåt så det är därför det är en operation planerad.
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Isak vrider också in tårna men ingen har pratat om operation med oss. Det ska jag fråga om i höst när vi ska dit igen.
  10. 5
    Isak vrider också in tårna men ingen har pratat om operation med oss. Det ska jag fråga om i höst när vi ska dit igen.
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    Jättefin!
    Bra initiativ. Är ju jättebra att kunna läsa när man precis fått en liten klumpfot.
  12. 6
    Jättefin!
    Bra initiativ. Är ju jättebra att kunna läsa när man precis fått en liten klumpfot.
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Tack! Det är bra om den är till hjälp för någon. Det var det vi hoppades på. Hoppas det går lika bra för er som det gjort för oss.
  14. 7
    Tack! Det är bra om den är till hjälp för någon. Det var det vi hoppades på. Hoppas det går lika bra för er som det gjort för oss.
  15. Medlem sedan
    Dec 2010
    #8
    hemsida för klumpfot www.klumpis.se
  16. 8
    hemsida för klumpfot www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Gjort är gjort... Helt OT
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 22:38
  2. Nu har jag gjort nâgot jag aldrig gjort
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:47
  3. Gjort en hemsida!
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 11:36
  4. Gjort min första hemsida!
    By Tindragull in forum Hem & fritid
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 15:49
  5. Jag har gjort en hemsida
    By ~Trixie~ in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar