Ivar 1 år!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Ivar 1 år!

    Idag har han festat på smörgåstårta och rulltårte-bakelser! Ivar gick från famn till famn och gapade som en fågelunge. Om man inte var på sin vakt så tog han ens glas och bestick och gick ut med dom i köket; "däda, däda, däda".
    Ivar fick nästan bara kläder, enda undantaget var ett bestick-set för små. Jag hade sagt bestämt nej till leksaker.
    Ivar är född tidigt på morgonen den 12:e och vid den här tiden för ett år sedan var vi faktiskt redan hemma igen
    Tove med 2 kex och 1 smula
    Bloggar på http://pandamamman.blogspot.com
  2. 1
    Ivar 1 år! Idag har han festat på smörgåstårta och rulltårte-bakelser! Ivar gick från famn till famn och gapade som en fågelunge. Om man inte var på sin vakt så tog han ens glas och bestick och gick ut med dom i köket; "däda, däda, däda".
    Ivar fick nästan bara kläder, enda undantaget var ett bestick-set för små. Jag hade sagt bestämt nej till leksaker.
    Ivar är född tidigt på morgonen den 12:e och vid den här tiden för ett år sedan var vi faktiskt redan hemma igen
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    GRATTIS Ivar!!! Låter som du hade en rolig dag!!! Smörgåstårta är ju inte fel och får man bakelser med efteråt kan man ju bara vara nöjd!!!

    GrattisKramar...
  4. 2
    GRATTIS Ivar!!! Låter som du hade en rolig dag!!! Smörgåstårta är ju inte fel och får man bakelser med efteråt kan man ju bara vara nöjd!!!

    GrattisKramar...
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    GRATTIS Ivar!!
    Vilken liten ordningsnisse. Kan tänka mig vad gulligt det låter Kan tänka mig att ni inte vill ha mängder med leksaker överallt om ni bor på lite färre kvadrat nu. Det känns som om leksaker förökar sig och på en kvart så har de spritt sig till precis vartenda rum.

    Stor födelsedagskram.
  6. 3
    GRATTIS Ivar!!
    Vilken liten ordningsnisse. Kan tänka mig vad gulligt det låter Kan tänka mig att ni inte vill ha mängder med leksaker överallt om ni bor på lite färre kvadrat nu. Det känns som om leksaker förökar sig och på en kvart så har de spritt sig till precis vartenda rum.

    Stor födelsedagskram.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Grattis Ivar! Låter som att han har haft en väldigt bra födelsedag!
  8. 4
    Grattis Ivar! Låter som att han har haft en väldigt bra födelsedag!
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    GRATTIS!!!

    Nu är jag nyfiken på vad Ivar fick för fina kläder...antar att de var fr mamma:-D
  10. 5
    GRATTIS!!!

    Nu är jag nyfiken på vad Ivar fick för fina kläder...antar att de var fr mamma:-D

Liknande trådar

  1. Gustav, Ivar och...?
    By Tove m. pojkarna in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-07, 21:28
  2. Ivar ska bli storebror
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 22:04
  3. Ivar?
    By frusimpan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 19:41
  4. Ivar?
    By SanktaCecilia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 09:51
  5. Ivar?
    By SanktaCecilia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 02:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar