Heeeeej!!!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Heeeeej!!!

    Nu har jag äntligen fått tillbaks min dator!! Den är dock inte helt frisk så jag misstänker att jag måste ominstallera windows eller nåt sånt, får göra det själv. Det är inte helt lätt att få sånt här gjort i MY, billigt och bra, men de är lite tröga och gör inte alltid det man säger åt dem att göra, och nu har jag ändå tjatat:-/

    Ja ja, trög dator eller inte, jag är tillbaks, åååh som jag har saknat er! Nu hoppas jag att minste sonen är medgörlig i veckan och ger mig mycket datortid så jag kan hänga med ordentligt här!

    Kramar till alla, vet inte alls vad som hänt, men jag ska göra några tappra försök att uppdatera mig.
  2. 1
    Heeeeej!!! Nu har jag äntligen fått tillbaks min dator!! Den är dock inte helt frisk så jag misstänker att jag måste ominstallera windows eller nåt sånt, får göra det själv. Det är inte helt lätt att få sånt här gjort i MY, billigt och bra, men de är lite tröga och gör inte alltid det man säger åt dem att göra, och nu har jag ändå tjatat:-/

    Ja ja, trög dator eller inte, jag är tillbaks, åååh som jag har saknat er! Nu hoppas jag att minste sonen är medgörlig i veckan och ger mig mycket datortid så jag kan hänga med ordentligt här!

    Kramar till alla, vet inte alls vad som hänt, men jag ska göra några tappra försök att uppdatera mig.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Heeeeej! Vad kul att se dig igen! Jg sitter och försöker låta bli att tappa koncepterna totalt och slita min frustrerande dotter i små bitar, när hon sitter och (inte) gör sina läxor. AAAAAAAAAAAAARGH°
  4. 2
    Heeeeej! Vad kul att se dig igen! Jg sitter och försöker låta bli att tappa koncepterna totalt och slita min frustrerande dotter i små bitar, när hon sitter och (inte) gör sina läxor. AAAAAAAAAAAAARGH°
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Åååh det är såå jobbigt! Läxtjat är för trist!! *talar av egen erfarenhet* Hoppas att dotra din tar sig samman och gör sin läxa!
  6. 3
    Åååh det är såå jobbigt! Läxtjat är för trist!! *talar av egen erfarenhet* Hoppas att dotra din tar sig samman och gör sin läxa!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Vi har en - jag upprepar EN - mening kvar att skriva! urk urk urk -den förra tog 12 minuter. (adverb och adjektiv - gärna ett annat än lovely eller nicely)
  8. 4
    Vi har en - jag upprepar EN - mening kvar att skriva! urk urk urk -den förra tog 12 minuter. (adverb och adjektiv - gärna ett annat än lovely eller nicely)
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Hej tjejen du har varit saknad oxâ . Det är värst vad man har blivit beroende av dator och uppkoppling. Tänkte pâ det häromdagen när jag jobbade som au pair i florida i slutet av 80-talet och man satt och skrev brev som tog en vecka innan de kom fram.
  10. 5
    Hej tjejen du har varit saknad oxâ . Det är värst vad man har blivit beroende av dator och uppkoppling. Tänkte pâ det häromdagen när jag jobbade som au pair i florida i slutet av 80-talet och man satt och skrev brev som tog en vecka innan de kom fram.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Heeeeeeeeeej. Superjobbigt med dator som strular, det ar ju himla irriterande nar man ar van att ha den.
  12. 6
    Heeeeeeeeeej. Superjobbigt med dator som strular, det ar ju himla irriterande nar man ar van att ha den.
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Hallå dosiss Det känns lite mysigt att vara saknad av nån som man aldrig har träffat, och som bor hur långt bort som helst

    Underbart att ha fått tillbaks datorn igen, ja det är inte klokt hur beroende man är av internet, och inte minst UF
  14. 7
    Hallå dosiss Det känns lite mysigt att vara saknad av nån som man aldrig har träffat, och som bor hur långt bort som helst

    Underbart att ha fått tillbaks datorn igen, ja det är inte klokt hur beroende man är av internet, och inte minst UF
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Ja det är hemskt jobbigt med datorstrul. Men nu är jag nöjd och glad över att ha min "kompis" tillbaks
  16. 8
    Ja det är hemskt jobbigt med datorstrul. Men nu är jag nöjd och glad över att ha min "kompis" tillbaks
  17. Medlem sedan
    Feb 2001
    #9

    Hejsan! Välkommen tillbaka

    hoppas att allt är bra hos er
  18. 9
    Hejsan! Välkommen tillbaka hoppas att allt är bra hos er
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10

    Hejsan!

    Kul att ha dig här igen! Jag är ju själv ganska osynlig också, men jag läser iallafall det mesta som skrivs. Du har mycket att läsa igen nu då, för att inte missa nåt livsviktigt i Ufovärlden! ;-)

    Ser fram emot mera inlägg på din blogg igen då! Jag brukar titta in där regelbundet för jag gillar den. Tänk vilken bless Ufovärlden är för oss tillbakaflyttare. Tack vare er andra så kan vi leva kvar utomlands åtminstone med den ena foten. :-)

    Hoppas att din dator återhämtar sig helt sen! Jag skulle nog inte kunna leva utan min Dell *klappar om*. Han är såå fin så!

    Kramen
  20. 10
    Hejsan! Kul att ha dig här igen! Jag är ju själv ganska osynlig också, men jag läser iallafall det mesta som skrivs. Du har mycket att läsa igen nu då, för att inte missa nåt livsviktigt i Ufovärlden! ;-)

    Ser fram emot mera inlägg på din blogg igen då! Jag brukar titta in där regelbundet för jag gillar den. Tänk vilken bless Ufovärlden är för oss tillbakaflyttare. Tack vare er andra så kan vi leva kvar utomlands åtminstone med den ena foten. :-)

    Hoppas att din dator återhämtar sig helt sen! Jag skulle nog inte kunna leva utan min Dell *klappar om*. Han är såå fin så!

    Kramen

Liknande trådar

  1. Heeeeej!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 21:10
  2. Heeeeej...
    By wowcow in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:07
  3. heeeeej...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 20:24
  4. Heeeeej...=)
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 00:51
  5. HEEEEEJ!!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar