Nu e hon döpt = )
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Nu e hon döpt = )

    Igår döptes vår lilla skrutta och allt gick långt över förväntan. Cermonin i kyrkan var personlig och jordnära då jag känner präten personligen (...men kantorn var helt hiskerlig operasågerska).
    Efter bjöd vi på kakbuffe och tårta till 55 pers så man har ju varit lite nervig men alla hjälpte till. Emilia hoppade runt bland borden och visade sitt allra bästa humör. Fattar det inte hon var som en solstråle hela dagen men så ääälskar hon när det e fart och fläkt!
    Hon har varit sjuk i en vecka och har fortfarande väldig hosta (nästan värre än innan) så man har ju varit lite orolig för hur hon skullat orka.

    Hoppas ni hade en trevlig helg!
  2. 1
    Nu e hon döpt = ) Igår döptes vår lilla skrutta och allt gick långt över förväntan. Cermonin i kyrkan var personlig och jordnära då jag känner präten personligen (...men kantorn var helt hiskerlig operasågerska).
    Efter bjöd vi på kakbuffe och tårta till 55 pers så man har ju varit lite nervig men alla hjälpte till. Emilia hoppade runt bland borden och visade sitt allra bästa humör. Fattar det inte hon var som en solstråle hela dagen men så ääälskar hon när det e fart och fläkt!
    Hon har varit sjuk i en vecka och har fortfarande väldig hosta (nästan värre än innan) så man har ju varit lite orolig för hur hon skullat orka.

    Hoppas ni hade en trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Härligt att allt gick bra Mayia och sicken tur att Emilia var en liten solstråle och pigg och glad. Inget roligt när de små är sjuka.

    Här har vi varit på konfirmation i lördags och igår hade vi besök av vänner så dagen gick då med. Blev inte mycket gjort hemma men det får tas idag istället.
  4. 2
    Härligt att allt gick bra Mayia och sicken tur att Emilia var en liten solstråle och pigg och glad. Inget roligt när de små är sjuka.

    Här har vi varit på konfirmation i lördags och igår hade vi besök av vänner så dagen gick då med. Blev inte mycket gjort hemma men det får tas idag istället.
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Vad skönt att dopet gick bra. Tur att Emilia var glad och fixade det så bra trots hostan.
  6. 3
    Vad skönt att dopet gick bra. Tur att Emilia var glad och fixade det så bra trots hostan.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Vad kul att allt gick bra, hon är precis som Edvin, gillar när det är full fart och mycket folk!!
  8. 4
    Vad kul att allt gick bra, hon är precis som Edvin, gillar när det är full fart och mycket folk!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    VAd kul att det gick så bra Härligt att hon var glad hela tiden, då är det ju jätte mysigt!!!
  10. 5
    VAd kul att det gick så bra Härligt att hon var glad hela tiden, då är det ju jätte mysigt!!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Grattis!

    Kul att det blev lyckat. Vi har inte funderat på dop och någon namngivning blev det tyvärr inte heller. Synd, kan jag tycka, men det hanns liksom inte med.
  12. 6
    Grattis! Kul att det blev lyckat. Vi har inte funderat på dop och någon namngivning blev det tyvärr inte heller. Synd, kan jag tycka, men det hanns liksom inte med.
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Grattis!! va roligt, sitter just nu å funderar över dopet faktiskt... men de har ju vart så mkt här i livet ett tag nu så jag har inte ens tagit reda på hur jag går till väga för att dopet ska bli av....
    kram!!
  14. 7
    Grattis!! va roligt, sitter just nu å funderar över dopet faktiskt... men de har ju vart så mkt här i livet ett tag nu så jag har inte ens tagit reda på hur jag går till väga för att dopet ska bli av....
    kram!!

Liknande trådar

  1. Nu har jag döpt de små :)
    By Lena & Anton in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 16:52
  2. Nu är hon döpt!
    By Pia med Nea in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 20:38
  3. Nu är hon döpt...
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 20:08
  4. Döpt om mig
    By ejjvi in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 13:14
  5. Nu är hon döpt,
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar