Är pizza bra panikmat?

Visa resultat för omröstning: Är pizza bra panikmat?

Antal röster 604. Den här omröstningen är stängd
  • Ja, tveklöst

    118 19.54%
  • Ja, ibland

    349 57.78%
  • Vet inte

    5 0.83%
  • Nej, sällan

    88 14.57%
  • Nej, aldrig

    44 7.28%
Månadens fråga
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Är pizza bra panikmat?

    Är pizza bra panikmat?
    Senast redigerad av Eventa Aff den 2007-05-22 klockan 14:39.
  2. 1
    Är pizza bra panikmat? Är pizza bra panikmat?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Varför...

    ...skulle pizza vara sämre panikmat än något annat??
    Nog för att pizzan inte är så nyttig men är oxfile med pommes och bea bättre och tar längre tid att beställa på resturang...
  4. 2
    Varför... ...skulle pizza vara sämre panikmat än något annat??
    Nog för att pizzan inte är så nyttig men är oxfile med pommes och bea bättre och tar längre tid att beställa på resturang...
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    De är ju inte så nyttigt om man inte gör den själv förstås, och det tar ju TID. Dessutom är det dålig kvalitet på råvarorna på nästan alla pizzerior (finns ju undantag). Sedan måste man ju beställa och hämta den, det tar ju lika lång tid som att typ tina en fryst laxbit i micron och koka 2 min och servera med en god sallad och en bit grovt bröd till så slipper man koka potatis eller ris....
  6. 3
    De är ju inte så nyttigt om man inte gör den själv förstås, och det tar ju TID. Dessutom är det dålig kvalitet på råvarorna på nästan alla pizzerior (finns ju undantag). Sedan måste man ju beställa och hämta den, det tar ju lika lång tid som att typ tina en fryst laxbit i micron och koka 2 min och servera med en god sallad och en bit grovt bröd till så slipper man koka potatis eller ris....
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Panikmat är det ju bara om man t.ex kan beställa på telefon och hämta på vägen hem. Är man redan hemma tar det ju oftast i alla fall 15-20 minuter att beställa, hämta och komma hem. På den tiden kan jag göra både godare och nyttigare mat. den allra bästa panikmaten tycker jag är havregrynsgröt, det tar ca 5 minuter innan det är serverat och är rimligt nyttigt.
  8. 4
    Panikmat är det ju bara om man t.ex kan beställa på telefon och hämta på vägen hem. Är man redan hemma tar det ju oftast i alla fall 15-20 minuter att beställa, hämta och komma hem. På den tiden kan jag göra både godare och nyttigare mat. den allra bästa panikmaten tycker jag är havregrynsgröt, det tar ca 5 minuter innan det är serverat och är rimligt nyttigt.
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Jag tycker att pizza är bra panikmat då vi har hemkörning här så är det lätt att bara ringa och beställa så kommer de hem med den. Det bästa är att om det är stressigt hemma så hinner man göra en hel del andra saker innan pizzan kommer, och oftast så tar det ju bara 20 min innan den är utanför min dörr, det blir varken dyrare och jag hinner med allt annat som jag kanske inte skulle ha hunnit med annars =)
  10. 5
    Jag tycker att pizza är bra panikmat då vi har hemkörning här så är det lätt att bara ringa och beställa så kommer de hem med den. Det bästa är att om det är stressigt hemma så hinner man göra en hel del andra saker innan pizzan kommer, och oftast så tar det ju bara 20 min innan den är utanför min dörr, det blir varken dyrare och jag hinner med allt annat som jag kanske inte skulle ha hunnit med annars =)
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Jag tar hellre en kebab från lokala pizzerian om det är panik på G
  12. 6
    Jag tar hellre en kebab från lokala pizzerian om det är panik på G

Liknande trådar

  1. Pizza:-) Hjälp mig jag ska köpa pizza
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 12:26
  2. Ni skriver om pizza och pizza mig hit
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 18:35
  3. Pizza Hut!
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 11:57
  4. **ny pizza-hut-tid!**
    By anna m astrid&märthaBF8/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:06
  5. Pizza hut
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 08:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar