Mexikanskt kalas till 8-åring
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Mexikanskt kalas till 8-åring

    Hej

    Min kille fyller 8 år och ville gärna bjuda på Tacos och ha en Piñata. Det är relativt enkelt att fixa, men nu undrar jag om någon av er har tips på några lekar som skulle kunna passa med temat.
    Vi vill helst vara utomhus. Det blir ca15 barn så vi vill gärna att de får röra på sig.
    Det är nära både till skogen och en stor gräsplan.
    Jag funderar på att ha någon form av tipspromenad-uppgiftstävling men har fullständig idetorka.

    Tack på förhand

    Jacobs mamma
  2. 1
    Mexikanskt kalas till 8-åring Hej

    Min kille fyller 8 år och ville gärna bjuda på Tacos och ha en Piñata. Det är relativt enkelt att fixa, men nu undrar jag om någon av er har tips på några lekar som skulle kunna passa med temat.
    Vi vill helst vara utomhus. Det blir ca15 barn så vi vill gärna att de får röra på sig.
    Det är nära både till skogen och en stor gräsplan.
    Jag funderar på att ha någon form av tipspromenad-uppgiftstävling men har fullständig idetorka.

    Tack på förhand

    Jacobs mamma
  3. Cinag
    #2
    Det här tycker jag låter kul! Hur kommer ni göra Pinatan? Ska fundera lite och se om jag kommer på något man kan hitta på...
  4. 2
    Det här tycker jag låter kul! Hur kommer ni göra Pinatan? Ska fundera lite och se om jag kommer på något man kan hitta på...
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Hej
    Köpte en färdig (ofylld) Piñata på Sveavägen i Stockholm för 229 kr. Den är jättefin, i form av en drake. Vi vill nästan inte slå sönder den.
    Vi kommer inte att ha några särskilda Mexicoinspirerade lekar utan det blir stafetter och brännboll istället. Allt som Jacob gillar.
    Tack för att du tänkte i alla fall.
  6. 3
    Hej
    Köpte en färdig (ofylld) Piñata på Sveavägen i Stockholm för 229 kr. Den är jättefin, i form av en drake. Vi vill nästan inte slå sönder den.
    Vi kommer inte att ha några särskilda Mexicoinspirerade lekar utan det blir stafetter och brännboll istället. Allt som Jacob gillar.
    Tack för att du tänkte i alla fall.

Liknande trådar

  1. Kalas för 10-åring??
    By ruffa in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 18:11
  2. kalas 4-åring
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 09:41
  3. kalas för 9-åring....
    By jempa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 14:51
  4. Kalas för 3-åring,
    By Cicci m Leah&Killian in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-06, 08:50
  5. Önskar tips till kalas för 5 åring
    By rat71 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 16:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar