är en stor tjej nu
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    är en stor tjej nu

    jisses vad utv gått framåt. Idag gick vi upp o ner till willys fast jag mådde kasst än men hon måste ju komma ut o pappa va o köpte soffa. På vägen upp kommer hon ju på att jag ska köra vagnen själv för det ha ju pappa lärt mig i går. Hon ska köra vagnen själv o hjälper jag till blir det ett jäkla liv. hon tittar på mig hela tiden så jag in nuddar vagnen.
    Kommer hem och ska byta i tvätt stugan och bella hjälper mig att plocka ur maskinen och in i den andra. sen går hon ut och går till pappas föråd och ställde sig där o väntade för så gör hon o pappa jämt. söt unge att hon viste vilket föråd det va. inte nog med det nu när hon skulle borsta sin tänder stog hon på sin pall och doppade borsten i vattnet och sen
    spottade hon i handfatet. jisses vad dom lär sig... käns så konstigt att hon förstår och vet så mkt. tiden rinner verkligen bara iväg
    ida med Isabella och Alva!!
  2. 1
    är en stor tjej nu jisses vad utv gått framåt. Idag gick vi upp o ner till willys fast jag mådde kasst än men hon måste ju komma ut o pappa va o köpte soffa. På vägen upp kommer hon ju på att jag ska köra vagnen själv för det ha ju pappa lärt mig i går. Hon ska köra vagnen själv o hjälper jag till blir det ett jäkla liv. hon tittar på mig hela tiden så jag in nuddar vagnen.
    Kommer hem och ska byta i tvätt stugan och bella hjälper mig att plocka ur maskinen och in i den andra. sen går hon ut och går till pappas föråd och ställde sig där o väntade för så gör hon o pappa jämt. söt unge att hon viste vilket föråd det va. inte nog med det nu när hon skulle borsta sin tänder stog hon på sin pall och doppade borsten i vattnet och sen
    spottade hon i handfatet. jisses vad dom lär sig... käns så konstigt att hon förstår och vet så mkt. tiden rinner verkligen bara iväg
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Ja visst går det fort? Gulligt med tandborstningen Jag tror Bella har förstått att hon ska bli storasyster och ligger i hårdträning
  4. 2
    Ja visst går det fort? Gulligt med tandborstningen Jag tror Bella har förstått att hon ska bli storasyster och ligger i hårdträning
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    haha ja de kanske e sant hon visar att hon e stora damen
  6. 3
    haha ja de kanske e sant hon visar att hon e stora damen
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Jösses, vilka färdigheter!!! Wow!

    Jag tror också att hon vässar på storasysterfärdigheterna!! Lilla gullegumman!!
  8. 4
    Jösses, vilka färdigheter!!! Wow!

    Jag tror också att hon vässar på storasysterfärdigheterna!! Lilla gullegumman!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    kanske är så hehe allt har hänt efter jag blev gravid nu.e ute hos mina föräldrar idag ochalla påpekat hur hon ha vuxit
  10. 5
    kanske är så hehe allt har hänt efter jag blev gravid nu.e ute hos mina föräldrar idag ochalla påpekat hur hon ha vuxit

Liknande trådar

  1. Stor tjej!
    By Gia. in forum _1007 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 20:46
  2. Stor tjej!
    By Strulmaja in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 08:22
  3. stor tjej
    By L-M med A o I in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 14:26
  4. stor tjej
    By fjompanz in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 06:01
  5. "Stor tjej - stor säng"
    By lia med freja in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 17:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar