ihopväxt skallben
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    ihopväxt skallben

    Hej! Jag har idag fått reda på att min 3 månaders dotter måste operera skallbenet pga att det har vuxit ihop redan.jag är jätte orolig över det och undrar nu om det är någon annan som har varit med om detta? och som kan berätta om operationen lite. tacksam för svar.mvh anna.
  2. 1
    ihopväxt skallben Hej! Jag har idag fått reda på att min 3 månaders dotter måste operera skallbenet pga att det har vuxit ihop redan.jag är jätte orolig över det och undrar nu om det är någon annan som har varit med om detta? och som kan berätta om operationen lite. tacksam för svar.mvh anna.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Inte ihopväxt skallben men min son hade ihopväxt främre fontanel vid födseln. Han opererades i Göteborg vid 5 månaders ålder. Om du undrar mer om det även om de inte verkar ha exakt samma "fel" så kan du maila mig på [email protected]
  4. 2
    Inte ihopväxt skallben men min son hade ihopväxt främre fontanel vid födseln. Han opererades i Göteborg vid 5 månaders ålder. Om du undrar mer om det även om de inte verkar ha exakt samma "fel" så kan du maila mig på [email protected]
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Hoppas du fått veta mer om operationen och kan känna dig lugnare. Jag har absolut ingen erfarenhet men vet hur orolig jag skulle känt mig om det var Märta. Hoppas ni får ett stort stöd från läkarvården!
    Katarina m Märta
  6. 3
    Hoppas du fått veta mer om operationen och kan känna dig lugnare. Jag har absolut ingen erfarenhet men vet hur orolig jag skulle känt mig om det var Märta. Hoppas ni får ett stort stöd från läkarvården!
    Katarina m Märta

Liknande trådar

  1. Ihopväxt snippa?
    By Flickmamma? in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 13:05
  2. ihopväxt skallben
    By smellgood in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar