Fyran?
_0802 Februaribarn
  1. Bubbelgum
    #1

    Fyran?

    Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka till apoteket och köpa ett test iallafall. Det är egentligen alldeles för tidigt men om jag känner alla tecken så borde väl testet också göra det ; )

    Jag är en väldigt ung förhoppningsvis blivande 4barns mamma. Ja alltså blir det inte den här månaden så ska det bli en annan månad. 4 barn vill vi verkligen ha.

    Vilka är ni andra?
  2. 1
    Fyran? Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka till apoteket och köpa ett test iallafall. Det är egentligen alldeles för tidigt men om jag känner alla tecken så borde väl testet också göra det ; )

    Jag är en väldigt ung förhoppningsvis blivande 4barns mamma. Ja alltså blir det inte den här månaden så ska det bli en annan månad. 4 barn vill vi verkligen ha.

    Vilka är ni andra?
  3. kanske en trea
    #2

    Hej! Här finns en

    blivande 3 barns mamma (förhoppningsvis) Är inte purung direkt, har passerat 30 strecket, men är lika glad och sprallig för det
    Har 2 pojkar sedan tidigare, födda -97 och -02. Jag har heller inte testat ännu, men har kännt av stickningar i livmodern ca en vecka efter ÄL, samt fått en liten blödning. Hoppas på att det var en nidblödning
    Jag Har BIM den 27 så jag tänkte försöka hålla mig fram till fredag morgon och testa då.

    Lycka till
  4. 2
    Hej! Här finns en blivande 3 barns mamma (förhoppningsvis) Är inte purung direkt, har passerat 30 strecket, men är lika glad och sprallig för det
    Har 2 pojkar sedan tidigare, födda -97 och -02. Jag har heller inte testat ännu, men har kännt av stickningar i livmodern ca en vecka efter ÄL, samt fått en liten blödning. Hoppas på att det var en nidblödning
    Jag Har BIM den 27 så jag tänkte försöka hålla mig fram till fredag morgon och testa då.

    Lycka till
  5. Februarimamma igen??
    #3
    Hej! Jag är en 29 årig 2 barns mamma, har en pojke född -03 och en flicka född -05.
    Jag har tidiager lätt blivit med barn så jag hoppas det fastnade på först försöket även denna gången!!
    Testa ska jag göra i slute av denna veckan!

    Men än så länge håller jag mig lite anomym....
  6. 3
    Hej! Jag är en 29 årig 2 barns mamma, har en pojke född -03 och en flicka född -05.
    Jag har tidiager lätt blivit med barn så jag hoppas det fastnade på först försöket även denna gången!!
    Testa ska jag göra i slute av denna veckan!

    Men än så länge håller jag mig lite anomym....
  7. Kanske februaribebis
    #4
    Jag är en tvåbarnsmamma som starkt mistänker att det tog sig på första försöket. det är dock väldigt tidigt i så fall. Har börjat att må lite illa på dagarna och är ganska svullen över magen på ett sätt jag ine brukar att vara. Har dålig koll när nästa mens är att vänta. Men dem bör nog dyka upp i början av nästa vecka.

    Mina barn är födda 2001 och 2004.
  8. 4
    Jag är en tvåbarnsmamma som starkt mistänker att det tog sig på första försöket. det är dock väldigt tidigt i så fall. Har börjat att må lite illa på dagarna och är ganska svullen över magen på ett sätt jag ine brukar att vara. Har dålig koll när nästa mens är att vänta. Men dem bör nog dyka upp i början av nästa vecka.

    Mina barn är födda 2001 och 2004.
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Jag är en 30-årig 2-barnsmamma. Vi har just gjort första försöket med en trea och hoppas givetsvis att det tagit sig. Jag hade äl förra veckan någon gång (har IM 30/5), så något testande är inte aktuellt förrän om 1½ v.
  10. 5
    Jag är en 30-årig 2-barnsmamma. Vi har just gjort första försöket med en trea och hoppas givetsvis att det tagit sig. Jag hade äl förra veckan någon gång (har IM 30/5), så något testande är inte aktuellt förrän om 1½ v.

Liknande trådar

  1. Fyran
    By Solfridh in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 10:21
  2. Fyran är här!
    By Annika m H, H, F & M in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 10:26
  3. Per på fyran+
    By -Majsan- in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 14:26
  4. fyran??
    By -Johanna- in forum Många barn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 17:33
  5. Fyran
    By Royan & N,T,P in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 06:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar