Heeeeej!
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Heeeeej!

    Otroligt vad tiden går, nyss var jag på BB och nu har jag en kille som springer omkring och klättrar för fult. När Mattias somnar på kvällen, ca 21-22 somnar jag också helt utmattad men oj vad jag trivs med livet!
    Hoppas ni andra också mår bra, jag ska försöka komma in lite oftare nu, om jag får för Mattias förstås men ibland sover han ju. ;-)
  2. 1
    Heeeeej! Otroligt vad tiden går, nyss var jag på BB och nu har jag en kille som springer omkring och klättrar för fult. När Mattias somnar på kvällen, ca 21-22 somnar jag också helt utmattad men oj vad jag trivs med livet!
    Hoppas ni andra också mår bra, jag ska försöka komma in lite oftare nu, om jag får för Mattias förstås men ibland sover han ju. ;-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Vad kul!

    Vad kul det var att läsa om lille Mattias. En liten nyfiken fråga i sammanhanget, får du tag i honom ordentligt när han klättrar och far. Jag menar, ibland blir räckvidden lite dålig när man sitter i rulle.

    Fortsätt gärna att berätta om ditt lille vilddjur ;-)
  4. 2
    Vad kul! Vad kul det var att läsa om lille Mattias. En liten nyfiken fråga i sammanhanget, får du tag i honom ordentligt när han klättrar och far. Jag menar, ibland blir räckvidden lite dålig när man sitter i rulle.

    Fortsätt gärna att berätta om ditt lille vilddjur ;-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Jag har alltid sele på honom när jag är själv, nu behöver jag oftast faktiskt bara ta i den så lugnar Mattias ner sig men det är självklart inte alla gånger han gör det.
    När jag är ute med honom själv så sitter Mattias i mitt knä och jag har ett bälte runt honom som jag trär genom selen, än så länge sitter han stilla i mitt knä och tittar på allt runt omkring.
  6. 3
    Jag har alltid sele på honom när jag är själv, nu behöver jag oftast faktiskt bara ta i den så lugnar Mattias ner sig men det är självklart inte alla gånger han gör det.
    När jag är ute med honom själv så sitter Mattias i mitt knä och jag har ett bälte runt honom som jag trär genom selen, än så länge sitter han stilla i mitt knä och tittar på allt runt omkring.
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4

    Vad smart

    Vad smart, det gäller ju att vara uppfinningsrik ibland.
  8. 4
    Vad smart Vad smart, det gäller ju att vara uppfinningsrik ibland.

Liknande trådar

  1. Heeeeej!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 21:10
  2. Heeeeej...
    By wowcow in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:07
  3. heeeeej...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 20:24
  4. Heeeeej...=)
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 00:51
  5. HEEEEEJ!!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar