*ot* födelsedagspresent
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    *ot* födelsedagspresent

    Jag fick ett par örhänge och halsband av min man, det är hjärtan med en sten i mitten. Jag har lovat mejsjälv att dessa ska jag inte ta av mej förrän jag blir gravid Hoppas inte det tar allt för många månader till..hihi, då gror det kanske fast;-)
    Fick även en cd med Marie Lindbeg(trying to recall) av min lillasyster, den är mysig att sitta och lyssna på när man sitter här och skriver.
    Kram alla!
  2. 1
    *ot* födelsedagspresent Jag fick ett par örhänge och halsband av min man, det är hjärtan med en sten i mitten. Jag har lovat mejsjälv att dessa ska jag inte ta av mej förrän jag blir gravid Hoppas inte det tar allt för många månader till..hihi, då gror det kanske fast;-)
    Fick även en cd med Marie Lindbeg(trying to recall) av min lillasyster, den är mysig att sitta och lyssna på när man sitter här och skriver.
    Kram alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Åh har du "fyllit" år?
    GRATTIS!
    Vad kul att du ska vänta med att ta av dig örhängena och halsbandet tills du blir gravid!

    Hoppas de inte behöver sitta kvar så länge då!
    /Anki
  4. 2
    Åh har du "fyllit" år?
    GRATTIS!
    Vad kul att du ska vänta med att ta av dig örhängena och halsbandet tills du blir gravid!

    Hoppas de inte behöver sitta kvar så länge då!
    /Anki
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Vad gulligt av din man! Du ska se att det är din tur den här gången - jag känner på mig det!
  6. 3
    Vad gulligt av din man! Du ska se att det är din tur den här gången - jag känner på mig det!

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresent?
    By m.aria in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 18:23
  2. Födelsedagspresent!
    By Miltonia in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:32
  3. Vad ge i födelsedagspresent?
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 17:34
  4. Födelsedagspresent
    By Neba in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 23:20
  5. födelsedagspresent..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar