God morgon!
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    God morgon!

    Har varit vaken sedan 03:37 för att vara exakt. Börjar bli lite trött nu men nu är det ju dags att åka till jobbet så det är väl bara att bita ihop. Vaknade bara av mig själv och kunde inte somna om så jag gick upp och tittade på Cityakuten istället. Ganska trevligt att sitta i lugn och ro ändå.

    Nu har resten av familjen också vaknat och vi har lekt lite Spirit (hästen från vildmarken, DreamWorks film) t.om. Den ena hästen äter nu frukost och den andra hästen börjar väl också bli sugen....

    Ha en bra dag alla!
  2. 1
    God morgon! Har varit vaken sedan 03:37 för att vara exakt. Börjar bli lite trött nu men nu är det ju dags att åka till jobbet så det är väl bara att bita ihop. Vaknade bara av mig själv och kunde inte somna om så jag gick upp och tittade på Cityakuten istället. Ganska trevligt att sitta i lugn och ro ändå.

    Nu har resten av familjen också vaknat och vi har lekt lite Spirit (hästen från vildmarken, DreamWorks film) t.om. Den ena hästen äter nu frukost och den andra hästen börjar väl också bli sugen....

    Ha en bra dag alla!
  3. Medlem sedan
    Mar 2001
    #2

    Hallå!

    Kolla bara, vi skickade visst samtidigt *S*
    Visst kan det vara skönt att sitta uppe själv, fast kanske inte riktigt sååå tidigt *S*
    Vem som helst kan bli arg, det är lätt.
    Men att bli arg på rätt person och lagom mycket vid rätt tillfälle, det är inte lätt.
  4. 2
    Hallå! Kolla bara, vi skickade visst samtidigt *S*
    Visst kan det vara skönt att sitta uppe själv, fast kanske inte riktigt sååå tidigt *S*
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Godmorgon!

    Här fick jag snällt nog vakna först kl 6.15 i morse, så jag klagar inte

    Idag ska tjejerna på skolan som vanligt och Eric har besöksdag på dagis. Ska inte jobba vad jag vet och behöver få rusta på lite i lugn och ro känner jag.

    Farmor stannade över till idag men ska väl åka hemåt på förmiddagen gissar jag.

    Vi planerade ju att få vara ute massor igår. Jo, tjena! vi hann inte mer än ut så hörde vi sommarens första åskoväder mullra. Hann hacka bort lite ogräs i blomrabatterna och hämta lite sten i skottkärran innan regnet kom. Sen så växlade vädret hela tiden under resten av dagen. Sol och åska om vartannat ända fram mot kvällssidan. Vi var ut några gånger mellan regnen men gav till slut upp.

    Nu ska jag försöka få väckt damerna som har nattsuddat nåt så förfärligt under helgen då farmor varit här. Klockan var nog närmare 23 innan de gick i säng. Ja ja, nu får de skylla sig själva. Gissar att det är två VÄLDIGT trötta tjejer.
    Bian
  6. 3
    Godmorgon! Här fick jag snällt nog vakna först kl 6.15 i morse, så jag klagar inte

    Idag ska tjejerna på skolan som vanligt och Eric har besöksdag på dagis. Ska inte jobba vad jag vet och behöver få rusta på lite i lugn och ro känner jag.

    Farmor stannade över till idag men ska väl åka hemåt på förmiddagen gissar jag.

    Vi planerade ju att få vara ute massor igår. Jo, tjena! vi hann inte mer än ut så hörde vi sommarens första åskoväder mullra. Hann hacka bort lite ogräs i blomrabatterna och hämta lite sten i skottkärran innan regnet kom. Sen så växlade vädret hela tiden under resten av dagen. Sol och åska om vartannat ända fram mot kvällssidan. Vi var ut några gånger mellan regnen men gav till slut upp.

    Nu ska jag försöka få väckt damerna som har nattsuddat nåt så förfärligt under helgen då farmor varit här. Klockan var nog närmare 23 innan de gick i säng. Ja ja, nu får de skylla sig själva. Gissar att det är två VÄLDIGT trötta tjejer.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Morning!

    Och HJÄLP vad tidigt du var uppe
    Hoppas att du får en bra och inte alltför gäspig dag på jobbet.

    Måndagsmorgon så här stundar dagis om en stund och vad Vilje och jag ska hitta på har jag ingen aning om

    Kramelikram
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  8. 4
    Morning! Och HJÄLP vad tidigt du var uppe
    Hoppas att du får en bra och inte alltför gäspig dag på jobbet.

    Måndagsmorgon så här stundar dagis om en stund och vad Vilje och jag ska hitta på har jag ingen aning om

    Kramelikram
    /Morgana
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Hejsan
    Här har jag sovit rätt krasst.
    någon har snarkat och någon har ätit.
    en helt vanlig natt med andra ord
    hur dagen blir återstår att se jag hra trots att jag varit uppe ett tag inge ätit frukost än jag är lite lat.
  10. 5
    Hejsan
    Här har jag sovit rätt krasst.
    någon har snarkat och någon har ätit.
    en helt vanlig natt med andra ord
    hur dagen blir återstår att se jag hra trots att jag varit uppe ett tag inge ätit frukost än jag är lite lat.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6

    Faktum är

    att jag tänkte på det exakt när jag skickade iväg inlägget: nu skickar säkert Femman ett precis samtidigt (du brukar ju ofta skriva tidiga god morgon-inlägg) och se...

    JAg får väl fira min nyupptäckta synska förmåga *s*
  12. 6
    Faktum är att jag tänkte på det exakt när jag skickade iväg inlägget: nu skickar säkert Femman ett precis samtidigt (du brukar ju ofta skriva tidiga god morgon-inlägg) och se...

    JAg får väl fira min nyupptäckta synska förmåga *s*
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Själv har jag lite sporadisk

    sömn numera. Sedan Franklins sjukhusvistelse så vill han ut och kissa på natten.
    Så inatt var det kl 00.18 och sen kl 4.58.
    Jag hoppas han kommer över den ångesten att kanske inte kunna komma ut.
    (På djursjukhuset går ju ingen ut med hundarna mellan 17.30 och 08 på röda dagar så de får kissa i buren.)
    Vill ju inte ignorera hans buffande heller nu när han är rumsren.
  14. 7
    Själv har jag lite sporadisk sömn numera. Sedan Franklins sjukhusvistelse så vill han ut och kissa på natten.
    Så inatt var det kl 00.18 och sen kl 4.58.
    Jag hoppas han kommer över den ångesten att kanske inte kunna komma ut.
    (På djursjukhuset går ju ingen ut med hundarna mellan 17.30 och 08 på röda dagar så de får kissa i buren.)
    Vill ju inte ignorera hans buffande heller nu när han är rumsren.

Liknande trådar

  1. God morgon god morgon hör fåglar...
    By Viivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 08:36
  2. Godmorgon.. eller morgon och morgon :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 19:28
  3. god morgon! Måndag morgon och en ny
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 08:34
  4. God morgon! (Äntligen morgon!)
    By Gloria m 3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:04
  5. I morgon är det kaffe morgon
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar