Godmorgon
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2001
    #1

    Godmorgon

    Usch och fy vad sporadiskt jag tittat in här på sista tiden!
    Nåja, tungt att gå upp efter flera dagars ledighet *gäsp* Jag har inte ens hunnit med hälften av vad jag hade tänkt denna helg, men det är sånt som händer

    Ny vecka och inte en endaste helgdag *S* På onsdag åker "Fyran" iväg med dagis och stannar borta 2 nätter!!! Och det är endast 3 veckor kvar på terminen, oj vad tiden går!

    Trevlig måndag!
    Vem som helst kan bli arg, det är lätt.
    Men att bli arg på rätt person och lagom mycket vid rätt tillfälle, det är inte lätt.
  2. 1
    Godmorgon Usch och fy vad sporadiskt jag tittat in här på sista tiden!
    Nåja, tungt att gå upp efter flera dagars ledighet *gäsp* Jag har inte ens hunnit med hälften av vad jag hade tänkt denna helg, men det är sånt som händer

    Ny vecka och inte en endaste helgdag *S* På onsdag åker "Fyran" iväg med dagis och stannar borta 2 nätter!!! Och det är endast 3 veckor kvar på terminen, oj vad tiden går!

    Trevlig måndag!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Morning!

    Nä visst är det konstigt! En _hel_ arbetsvecka utan en endaste liten ledighet... haha.. har nästan glömt hur det känns att trava till dagis varje dag

    Vad spännande med en riktig långutflykt för Fyran!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  4. 2
    Morning! Nä visst är det konstigt! En _hel_ arbetsvecka utan en endaste liten ledighet... haha.. har nästan glömt hur det känns att trava till dagis varje dag

    Vad spännande med en riktig långutflykt för Fyran!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Ha en trevlig måndag.. jag tror jag tar en slappardag idag (som jag alltid brukar göra varje dag börjar bli en ovana.....)
  6. 3
    Ha en trevlig måndag.. jag tror jag tar en slappardag idag (som jag alltid brukar göra varje dag börjar bli en ovana.....)
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    Godmorgon!

    Nog var ni exakta på inläggen imorse du och Space

    Mmm, en ny vecka med fulla arbetsdagar. men det ser ut för min del att bli en lugn dag idag ialla fall.

    Här är det 4 veckor kvar till skolavslutning och kläd- + skoinköpen är täta. vis av erfarenhet så går ju dessa veckor sååååå fort och plötsligt så är det akuta saker som måste köpas *s*.
    Bian
  8. 4
    Godmorgon! Nog var ni exakta på inläggen imorse du och Space

    Mmm, en ny vecka med fulla arbetsdagar. men det ser ut för min del att bli en lugn dag idag ialla fall.

    Här är det 4 veckor kvar till skolavslutning och kläd- + skoinköpen är täta. vis av erfarenhet så går ju dessa veckor sååååå fort och plötsligt så är det akuta saker som måste köpas *s*.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Hejsvej :)

    Hjärnan i toppform idag känner jag, telefonen ringde och den första tanke som slog mej var - va? ska jag åka in nu? nej just det, då är det ju jag som ringer! Jag är inte riktigt klok. Min vän som ringde tyckte att jag skulle gå och lägga mej en stund och fundera över om det varkligen är så lämpligt att jag ska få ett tredje barn Hon är så rar

    Idag händer ingenting. Det är nog tusen saker som tycker sej borde hända men det blir nog inte så mycket med det. Äh. Ni hör ju hur jag låter.
  10. 5
    Hejsvej :) Hjärnan i toppform idag känner jag, telefonen ringde och den första tanke som slog mej var - va? ska jag åka in nu? nej just det, då är det ju jag som ringer! Jag är inte riktigt klok. Min vän som ringde tyckte att jag skulle gå och lägga mej en stund och fundera över om det varkligen är så lämpligt att jag ska få ett tredje barn Hon är så rar

    Idag händer ingenting. Det är nog tusen saker som tycker sej borde hända men det blir nog inte så mycket med det. Äh. Ni hör ju hur jag låter.

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar