Bästa dagispersonalen?
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Bästa dagispersonalen?

    Ja, det måste väl ändå vi ha *tro*. Jag är ju billös och får därför gå till och från dagis. Med på- och avklädning och hela faderullan, så går det åt 2 timmar varje gång jag ska lämna och hämta. Idag skulle jag fått gå kl 13 och vara hemma kl 15. Och 15.30 ska jag vara tillbaka på dagis för utvecklingssamtal, så det är bara att lämna barnen till farmor och kasta sig på cykeln för att hinna tillbaka. Men vet ni vad dagispersonalen bestämt nu? Jo, en av dem tar 10 minuter ledigt för att skjutsa hem Mathilda till mig, så slipper jag åtminstone 2-timmarspromenaden!
  2. 1
    Bästa dagispersonalen? Ja, det måste väl ändå vi ha *tro*. Jag är ju billös och får därför gå till och från dagis. Med på- och avklädning och hela faderullan, så går det åt 2 timmar varje gång jag ska lämna och hämta. Idag skulle jag fått gå kl 13 och vara hemma kl 15. Och 15.30 ska jag vara tillbaka på dagis för utvecklingssamtal, så det är bara att lämna barnen till farmor och kasta sig på cykeln för att hinna tillbaka. Men vet ni vad dagispersonalen bestämt nu? Jo, en av dem tar 10 minuter ledigt för att skjutsa hem Mathilda till mig, så slipper jag åtminstone 2-timmarspromenaden!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Viken underbar personal! Helt otroligt att de kör hem Mathilda! Bara tacka å ta emot!
  4. 2
    Viken underbar personal! Helt otroligt att de kör hem Mathilda! Bara tacka å ta emot!
  5. Medlem sedan
    Mar 2001
    #3

    Fantastiskt!

    Vilken service Vad härligt med sån personal!!
    Vem som helst kan bli arg, det är lätt.
    Men att bli arg på rätt person och lagom mycket vid rätt tillfälle, det är inte lätt.
  6. 3
    Fantastiskt! Vilken service Vad härligt med sån personal!!

Liknande trådar

  1. Dagispersonalen är helt
    By ::Kiddan:: in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 18:56
  2. present till dagispersonalen?
    By .:Hella:. in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 08:35
  3. julklapp till dagispersonalen
    By screamy76 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:05
  4. Har pratat med dagispersonalen jag med!!
    By -Jill- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 21:51
  5. Julklapp till dagispersonalen?
    By Karin med Maja in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 20:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar