Tidig kväll
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Tidig kväll

    Lille S sover, E är i sin säng, ovanligt tidigt. Hon sover visserligen inte än, men snart hoppas jag. Egentligen borde jag väl ner till gymmet och fortsätta mitt magträningsprogram som inte gjort någon nytta än. Men oj vad jag är trött och seg. Det är inte roligt att gymma när man är låg i humöret. Så det blir nog till att förflytta sig till soffan och en kopp te med maken. Vi är på lite bättre fot nu ;-), det var nog mest dåligt morgonhumör det hela. Ganska typiskt.
    Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll.
  2. 1
    Tidig kväll Lille S sover, E är i sin säng, ovanligt tidigt. Hon sover visserligen inte än, men snart hoppas jag. Egentligen borde jag väl ner till gymmet och fortsätta mitt magträningsprogram som inte gjort någon nytta än. Men oj vad jag är trött och seg. Det är inte roligt att gymma när man är låg i humöret. Så det blir nog till att förflytta sig till soffan och en kopp te med maken. Vi är på lite bättre fot nu ;-), det var nog mest dåligt morgonhumör det hela. Ganska typiskt.
    Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Avundsjuk är jag just nu för att du är på väg till sängen, i min tidszon har dagen precis inlett och jag är så trött så trött så jag hade inte haft nåt emot lite kväll. Låter bra med maken. Det är jobbigt att skiljas som ovänner. Jag brukar chatta med min man när sånt händer, jag kan inte låta sånt vara. Sen är jag iofs ganska tjurig men då låter jag honom veta det
  4. 2
    Avundsjuk är jag just nu för att du är på väg till sängen, i min tidszon har dagen precis inlett och jag är så trött så trött så jag hade inte haft nåt emot lite kväll. Låter bra med maken. Det är jobbigt att skiljas som ovänner. Jag brukar chatta med min man när sånt händer, jag kan inte låta sånt vara. Sen är jag iofs ganska tjurig men då låter jag honom veta det
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Tänkte just se om du rapporterat hur det gick. Bra att det blev bättre. Eftersom du är röd antar jag att du sover sött nu, ska lägga mig jag med. Ses imorgon!
  6. 3
    Tänkte just se om du rapporterat hur det gick. Bra att det blev bättre. Eftersom du är röd antar jag att du sover sött nu, ska lägga mig jag med. Ses imorgon!

Liknande trådar

  1. God, tidig, kväll!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-11, 10:40
  2. Tidig morgon tidig kväll.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 06:47
  3. Tidig kväll-tidig morgon?
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 12:55
  4. Tidig kväll
    By Elli72 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 23:38
  5. Tidig kväll
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar