starta eget
Barn som yrke
  1. anonymt namn
    #1

    starta eget

    Jag skrev för ett tag sen om att jag blivit erbjuden jobb på en förskola som snart ska öppna.
    Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra.
    jag har en fast anställning hos kommunen på en förskola och undrar lite om hur "säkert" det kan vara att byta till ett nystartat dagis.
    -Det är ju som ett eget företag ,säger min man,som inte tycker att jag ska byta bort min "säkra" anställning.
    Han har ju rätt i att det ÄR ett företag men om man fått igenom förslaget i nämnden så måste det ju vara genomtänkt och uträknat.
    Vad skulle kunna gå fel??Barn finns det ju alltid.
    Tyck gärna till om hur ni hade tänkt.
  2. 1
    starta eget Jag skrev för ett tag sen om att jag blivit erbjuden jobb på en förskola som snart ska öppna.
    Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra.
    jag har en fast anställning hos kommunen på en förskola och undrar lite om hur "säkert" det kan vara att byta till ett nystartat dagis.
    -Det är ju som ett eget företag ,säger min man,som inte tycker att jag ska byta bort min "säkra" anställning.
    Han har ju rätt i att det ÄR ett företag men om man fått igenom förslaget i nämnden så måste det ju vara genomtänkt och uträknat.
    Vad skulle kunna gå fel??Barn finns det ju alltid.
    Tyck gärna till om hur ni hade tänkt.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Kan du ta tjänstledigt för att pröva ett annat jobb? Då kan du ju känna dig för innan du tar ett beslut.
  4. 2
    Kan du ta tjänstledigt för att pröva ett annat jobb? Då kan du ju känna dig för innan du tar ett beslut.

Liknande trådar

  1. Starta eget?
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2018-06-27, 22:32
  2. Starta eget
    By _Sökaren_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 11:28
  3. Starta eget
    By _Sökaren_ in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 18:53
  4. Starta eget?
    By Eget in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 15:08
  5. Starta eget?
    By Meandmy in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 06:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar