Godkväll + en fråga
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Godkväll + en fråga

    från ett blåsigt Skåne i sol.
    Och en helt trött mamma. Jag har en treåring med stort 3 och en hund i tonåren - båda ska utmana just nu.
    Sambon är i storstan och jag har skrivit prov idag. Egentligen borde jag just nu läsa till det sista, som är på tisdag men jag måste nog hämta mig lite.

    På den positiva sidan tog vi med rabarber till dagis, så idag hade alla barnen fått paj till mellanmålet.

    Och så frågan då: Är nån Stockholmare hemma nånstans runt 9-10/8?
    Dagis har planeringsdagar, så vi tänkte att det kanske vore lämpligt med ett besök i stan då. Själv längtar jag ju till 08-land ibland så jag går åt...
  2. 1
    Godkväll + en fråga från ett blåsigt Skåne i sol.
    Och en helt trött mamma. Jag har en treåring med stort 3 och en hund i tonåren - båda ska utmana just nu.
    Sambon är i storstan och jag har skrivit prov idag. Egentligen borde jag just nu läsa till det sista, som är på tisdag men jag måste nog hämta mig lite.

    På den positiva sidan tog vi med rabarber till dagis, så idag hade alla barnen fått paj till mellanmålet.

    Och så frågan då: Är nån Stockholmare hemma nånstans runt 9-10/8?
    Dagis har planeringsdagar, så vi tänkte att det kanske vore lämpligt med ett besök i stan då. Själv längtar jag ju till 08-land ibland så jag går åt...
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    God kväll

    Jag är hemma då så vitt jag vet. Iof jobbar jag väl men det går ju alltid att ändra. Eller, förresten, vecka 30 har jag semester, är inte det i början på augusti? (ingen almanacka till hands)
  4. 2
    God kväll Jag är hemma då så vitt jag vet. Iof jobbar jag väl men det går ju alltid att ändra. Eller, förresten, vecka 30 har jag semester, är inte det i början på augusti? (ingen almanacka till hands)
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Vecka 32

    är det. Ja, det vore skoj att träffa er. Din coola dotter gör mig alltid på gott humör.=)
    Vi är bara på planeringsstadiet, men tyckte att när de ändå har stängt på dagis så är det väl lämpligt.
    Junibacken eller nåt sånt tänkte vi hinna med.
  6. 3
    Vecka 32 är det. Ja, det vore skoj att träffa er. Din coola dotter gör mig alltid på gott humör.=)
    Vi är bara på planeringsstadiet, men tyckte att när de ändå har stängt på dagis så är det väl lämpligt.
    Junibacken eller nåt sånt tänkte vi hinna med.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Kul!

    Om ni kommer alltså. Éowyn tjatar ofta om Junibacken och vill gärna åka dit så går ni dit hänger vi gärna på.
  8. 4
    Kul! Om ni kommer alltså. Éowyn tjatar ofta om Junibacken och vill gärna åka dit så går ni dit hänger vi gärna på.

Liknande trådar

  1. Godkväll!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-05-24, 20:35
  2. godkväll
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 23:32
  3. Godkväll
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2011-05-17, 22:04
  4. Godkväll & fråga
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 21:01
  5. godkväll på er och en fråga
    By Turtle_73_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar