Tappat första tanden! :D
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Tappat första tanden! :D

    Idag tappade Nea sin första tand och hon är så stolt. Jag är såklart glad men oj vad min bebis blev stor. Snäckan...

    Skall se om jag kan lägga in en bild senare.
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  2. 1
    Tappat första tanden! :D Idag tappade Nea sin första tand och hon är så stolt. Jag är såklart glad men oj vad min bebis blev stor. Snäckan...

    Skall se om jag kan lägga in en bild senare.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    oj redan

    Det var tidigt det. Linus säger han har lösa tänder, men det är nog för att han vill att tandfen ska komma hihi.
  4. 2
    oj redan Det var tidigt det. Linus säger han har lösa tänder, men det är nog för att han vill att tandfen ska komma hihi.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Oj! Det måste vara ovanligt tidigt, eller har jag helt fel? På Arvids dagis är det endast 5- och 6-åringar som har gluggar i munnen, och Arvids tänder sitter hur hårt som helst. Fast han säger ofta att han har lösa tänder, men det är nog mest för att han vill vara som de stora barnen.
  6. 3
    Oj! Det måste vara ovanligt tidigt, eller har jag helt fel? På Arvids dagis är det endast 5- och 6-åringar som har gluggar i munnen, och Arvids tänder sitter hur hårt som helst. Fast han säger ofta att han har lösa tänder, men det är nog mest för att han vill vara som de stora barnen.

Liknande trådar

  1. Tappat första tanden!
    By b-boom in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 21:47
  2. Ella har tappat första tanden!
    By - Carina - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 10:45
  3. Tappat tanden!
    By - Carina - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 18:35
  4. Nu har hon tappat 2:a tanden!
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 15:01
  5. Tappat första tanden...
    By patricia76 in forum _01 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar