Godmorgon
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Godmorgon

    Få se om det är någon kvar här

    Vacker morgon, solen skiner och det ser ut att bli en kanondag. Eric och jag är lediga, vad jag vet. Har inga bestämda planer för dagen, utan det får bli vad som dyker upp eftersom.
    Bian
  2. 1
    Godmorgon Få se om det är någon kvar här

    Vacker morgon, solen skiner och det ser ut att bli en kanondag. Eric och jag är lediga, vad jag vet. Har inga bestämda planer för dagen, utan det får bli vad som dyker upp eftersom.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Godmorgon!

    Jag är kvar!
    Vi var och firade barnens kusins 18-årsdag igår. De blev så speedade att de somnade kl 23... Vi får se hur mycket de sover på dagis idag... och jag måste börja tidigare dessutom...
    Jaja, det var trevligt igår i alla fall.
    Det ska bli spännande att se om e-postlistan fungerar snart!
    Annika med Maria&Sofia -03
  4. 2
    Godmorgon! Jag är kvar!
    Vi var och firade barnens kusins 18-årsdag igår. De blev så speedade att de somnade kl 23... Vi får se hur mycket de sover på dagis idag... och jag måste börja tidigare dessutom...
    Jaja, det var trevligt igår i alla fall.
    Det ska bli spännande att se om e-postlistan fungerar snart!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Morn morn!

    Ren automatik efter 4 år

    Ska tillbaka till jobbet efter 3 dagars vabb och ett förvirrat samtal från platschefen igår... måste få grepp om hur allt ska gå till vid sjukanmälan och vabb. Får olika direktiv hela tiden *arg*

    Ha en bra dag!
  6. 3
    Morn morn! Ren automatik efter 4 år

    Ska tillbaka till jobbet efter 3 dagars vabb och ett förvirrat samtal från platschefen igår... måste få grepp om hur allt ska gå till vid sjukanmälan och vabb. Får olika direktiv hela tiden *arg*

    Ha en bra dag!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Morning!

    Jag finns både här och där

    Här är det ingen strålande sol men annars ganska lika planer för dagen. Inga alls alltså. Eller jo, eventuellt mammafika inne i Uppsala, men vi får se... inget roligt väder att åka in till stan i. :-/

    Kram till er alla!
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  8. 4
    Morning! Jag finns både här och där

    Här är det ingen strålande sol men annars ganska lika planer för dagen. Inga alls alltså. Eller jo, eventuellt mammafika inne i Uppsala, men vi får se... inget roligt väder att åka in till stan i. :-/

    Kram till er alla!
    /Morgana
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    god morgon!

    Det lär väl bli lite förvirrat här ett tag men det är ju inget som hindrar att vi fortsätter använda det här forumet vi som vill och vill man ha lite mer privat kontakt kan man använda mailinglistan. Kul att så många redan har anmält sig (Yahoo verkar lite trögt med att vidarebefordra ansökningarna till mig men jag godkänner så snart jag ser dem om det är uppenbart vilka ni är).

    Det viktiga är att det finns ett forum för kontakt den dagen AFF bara säger *poff* och försvinner.
  10. 5
    god morgon! Det lär väl bli lite förvirrat här ett tag men det är ju inget som hindrar att vi fortsätter använda det här forumet vi som vill och vill man ha lite mer privat kontakt kan man använda mailinglistan. Kul att så många redan har anmält sig (Yahoo verkar lite trögt med att vidarebefordra ansökningarna till mig men jag godkänner så snart jag ser dem om det är uppenbart vilka ni är).

    Det viktiga är att det finns ett forum för kontakt den dagen AFF bara säger *poff* och försvinner.
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Godmorgon

    Jodå, även jag är både-och-are. =)
    På väg till skolan, men ville säga hej.

    I Skåne skiner solen och det är redan varmt o gott!
    Och vi har små ämnen till bär på jordgubbarna!
  12. 6
    Godmorgon Jodå, även jag är både-och-are. =)
    På väg till skolan, men ville säga hej.

    I Skåne skiner solen och det är redan varmt o gott!
    Och vi har små ämnen till bär på jordgubbarna!

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar