Ett plus??
_0802 Februaribarn
  1. 4 barns mamma?
    #1

    Ett plus??

    Jag testade med clearblue igår och jag vet att där var ett väääääldigt svagt sträck som formade plusset. Ena strecket var ju naturligtvis starkt och det andra som går rakt upp var så svagt att det inte kunde bli svagare. Men om det skulle vara negativt så skulle det väl inte synas ens en anande skugga?? Det var dessutom på dag 24 som jag testade och jag hade 30 dagar förra månaden. Mot normala alltid 28. Är jag gravid??
  2. 1
    Ett plus?? Jag testade med clearblue igår och jag vet att där var ett väääääldigt svagt sträck som formade plusset. Ena strecket var ju naturligtvis starkt och det andra som går rakt upp var så svagt att det inte kunde bli svagare. Men om det skulle vara negativt så skulle det väl inte synas ens en anande skugga?? Det var dessutom på dag 24 som jag testade och jag hade 30 dagar förra månaden. Mot normala alltid 28. Är jag gravid??
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    De brukar ju säga att ett streck är ett streck, iallafall med så pass tillförlitliga test som Clearblue, så min gissning är att du faktiskt är gravid. *håller tummarna*
  4. 2
    De brukar ju säga att ett streck är ett streck, iallafall med så pass tillförlitliga test som Clearblue, så min gissning är att du faktiskt är gravid. *håller tummarna*
  5. Februarimamma igen!!
    #3
    Kunde ha varit jag som skrev! För så var det för mig i tisdags! Jag fick ett mycket svagt treck som bildade ett plus, trodde förstås att jag såg i syne så jag testade i går igen och fick ett starkt plus på en gång!

    Ett plus är alltid ett plus sägs det ju, så nog är det nåt som gror det tror jag säkert!!
  6. 3
    Kunde ha varit jag som skrev! För så var det för mig i tisdags! Jag fick ett mycket svagt treck som bildade ett plus, trodde förstås att jag såg i syne så jag testade i går igen och fick ett starkt plus på en gång!

    Ett plus är alltid ett plus sägs det ju, så nog är det nåt som gror det tror jag säkert!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar