mors dag??
Vikt
  1. buslusan
    #1

    mors dag??

    MMM sitter här och funderar på mors dag.Fika Fika Fika och åter fika brukar det bli.
    Tänkte kanske lösa det på detta sätt. Bjuder in svärmor och min mor med respektive på mat istället och så får min dotter bjuda på fika som efterrätt (min mors dag present).
    Vad tror ni om det?
  2. 1
    mors dag?? MMM sitter här och funderar på mors dag.Fika Fika Fika och åter fika brukar det bli.
    Tänkte kanske lösa det på detta sätt. Bjuder in svärmor och min mor med respektive på mat istället och så får min dotter bjuda på fika som efterrätt (min mors dag present).
    Vad tror ni om det?
  3. camilla_73
    #2
    Låter väl som en bra idé då får du mat i magen först och beöhver inte fika så mycket.

    Jag själv hoppas på att bli bjuden på middag ute. Maken vill bjuda sin mor på middag och undrade om jag kunde fixa med det - inte då sa jag. Inte på morsdag!
  4. 2
    Låter väl som en bra idé då får du mat i magen först och beöhver inte fika så mycket.

    Jag själv hoppas på att bli bjuden på middag ute. Maken vill bjuda sin mor på middag och undrade om jag kunde fixa med det - inte då sa jag. Inte på morsdag!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Låter jättebra.

    Vi slår nu ihop min dotters kalas med morsdag, eller slår ihop det infaller på söndag bda två och bjuder in släkten på mat och tårta.. helt perfekt.

    ha det gott, kram j
  6. 3
    Låter jättebra.

    Vi slår nu ihop min dotters kalas med morsdag, eller slår ihop det infaller på söndag bda två och bjuder in släkten på mat och tårta.. helt perfekt.

    ha det gott, kram j

Liknande trådar

  1. Mors dag
    By Kastanj in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 22:43
  2. Min Mors Dag :(
    By mimiWNY m N&M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 20:01
  3. Mors Dag
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 09:35
  4. Mors Dag
    By skanetjej in forum Mat & dryck
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 13:10
  5. Mors dag
    By Elka in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar