Om några timmar....
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Om några timmar....

    ...så har jag en 7åring här hemma. Det är helt sjukt vad tider går fort. Och en sak är säkert önske listorna blir längre och dyrare för vart år som går . Men tänk att min äslta lilla gullunge e så stor. För 7 år sen låg jag på KS och hade precis blivit igångsatt pga havandeskapsförgiftning i v 37+6 och fattade inte då att 7 år senare skulle jag ha tre trollungar härhemma. En fin cykel står i gömman och en massa kläder och lite till härhemma. Han har svårt att sova för han längtar såååå tills i morgon då han fyller 7 år........
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  2. 1
    Om några timmar.... ...så har jag en 7åring här hemma. Det är helt sjukt vad tider går fort. Och en sak är säkert önske listorna blir längre och dyrare för vart år som går . Men tänk att min äslta lilla gullunge e så stor. För 7 år sen låg jag på KS och hade precis blivit igångsatt pga havandeskapsförgiftning i v 37+6 och fattade inte då att 7 år senare skulle jag ha tre trollungar härhemma. En fin cykel står i gömman och en massa kläder och lite till härhemma. Han har svårt att sova för han längtar såååå tills i morgon då han fyller 7 år........
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Åhh vad härligt! En skolpojke! Hur häftigt är inte det?
    Ett stort grattis i förskott till Emil från hela familjen kaos här hemma
    En cykel låter ju helt suveränt som 7årspresent..
    Min systers son fick det förra året och ögonen lyste på honom hela dan
  4. 2
    Åhh vad härligt! En skolpojke! Hur häftigt är inte det?
    Ett stort grattis i förskott till Emil från hela familjen kaos här hemma
    En cykel låter ju helt suveränt som 7årspresent..
    Min systers son fick det förra året och ögonen lyste på honom hela dan
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Vad härligt. Hoppas han fick en riktigt härlig födelsedag. Det har ju varit suveränt väder, så potential att vara ute och leka fanns det ju i alla fall. Vad fort det går.. skrämmande och spännande. Kram
  6. 3
    Vad härligt. Hoppas han fick en riktigt härlig födelsedag. Det har ju varit suveränt väder, så potential att vara ute och leka fanns det ju i alla fall. Vad fort det går.. skrämmande och spännande. Kram
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Ja herregud tiden går jätte fort. Vad roligt med födelsedag imorgon !! Ja E fyllde ju 10 för en månad sen. Shit 10 år är ju jätte stort, har verkligen lilla jag ett så gammalt barn.???? Kollar runt o ser plötsligt att jag har 3 !!!!!!!! av dom !!!!
  8. 4
    Ja herregud tiden går jätte fort. Vad roligt med födelsedag imorgon !! Ja E fyllde ju 10 för en månad sen. Shit 10 år är ju jätte stort, har verkligen lilla jag ett så gammalt barn.???? Kollar runt o ser plötsligt att jag har 3 !!!!!!!! av dom !!!!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Hm idag är det ju, missade det. Hoppas att ni haft ett roligt kalas.
  10. 5
    Hm idag är det ju, missade det. Hoppas att ni haft ett roligt kalas.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    snyft

    den känslan hade jag i magen när jag väntade Jackie... Tänk dig första skol dagen med pippi lott-tofsarna och kjol/klänning och den där förväntansfulla blicken... för att inte tala om den nyinköpta skolväskan! *suck* den dagen kommer ju snart... den är runt hörnet precis som du säger din lilla blev den äldsta och är 7år! Grattis killen! och du är jätte stor nu

    Grattis kramar från mig och Jackie
    ♥Par i prinsessor♥
  12. 6
    snyft den känslan hade jag i magen när jag väntade Jackie... Tänk dig första skol dagen med pippi lott-tofsarna och kjol/klänning och den där förväntansfulla blicken... för att inte tala om den nyinköpta skolväskan! *suck* den dagen kommer ju snart... den är runt hörnet precis som du säger din lilla blev den äldsta och är 7år! Grattis killen! och du är jätte stor nu

    Grattis kramar från mig och Jackie

Liknande trådar

  1. Om några timmar..
    By *hoppsan* in forum _1106 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-15, 14:03
  2. Om några timmar
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 15:13
  3. Får några timmar av
    By Zirie in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 22:14
  4. Några timmar
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 00:12
  5. Några timmar ute
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar