Ögonfransar
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Ögonfransar

    Någon som vet hur det är med ögonfransar? Växer de ut med tiden? Jag vet att jag tänkte att Julian nog fått mina ögonfransanlag då han inte såg ut och ha några ögonfransar när han föddes. Nu har de börjat komma och verkar bli lika långa och vackra som de hans äldre bröder har (pappans bidrag). Har försökt Googla lite halvhjärtat men hittar inget matnyttigt utan frågar alla kloka mammor (och pappor) härinne i stället.
  2. 1
    Ögonfransar Någon som vet hur det är med ögonfransar? Växer de ut med tiden? Jag vet att jag tänkte att Julian nog fått mina ögonfransanlag då han inte såg ut och ha några ögonfransar när han föddes. Nu har de börjat komma och verkar bli lika långa och vackra som de hans äldre bröder har (pappans bidrag). Har försökt Googla lite halvhjärtat men hittar inget matnyttigt utan frågar alla kloka mammor (och pappor) härinne i stället.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Mina barn har fått fransar efterhand.
  4. 2
    Mina barn har fått fransar efterhand.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Växer ut efter hand

    i alla fall har Emmys gjort det. De var 2 mm när hon föddes, nu är de långa oc fina (över 5 mm långa).
    Kristina med 3♥
  6. 3
    Växer ut efter hand i alla fall har Emmys gjort det. De var 2 mm när hon föddes, nu är de långa oc fina (över 5 mm långa).

Liknande trådar

  1. Ögonfransar
    By He:)na in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:18
  2. ögonfransar
    By Plutt i april in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 22:26
  3. Färga ögonfransar?
    By anonym än så länge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 21:36
  4. Ögonfransar
    By Lena m E+M in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:17
  5. För långa ögonfransar
    By *H-n* in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar