Åsa m Hugo!
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Åsa m Hugo!

    Håller tummarna för dig imorgon!!! Hoppas allt går bra å ser fint ut!
  2. 1
    Åsa m Hugo! Håller tummarna för dig imorgon!!! Hoppas allt går bra å ser fint ut!
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Tack -mea- det ska bli spännande och jag börjar blir nervös. När ska du tillbaka och göra ditt?
  4. 2
    Tack -mea- det ska bli spännande och jag börjar blir nervös. När ska du tillbaka och göra ditt?
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    På fredag är det dags! Men gör du ett VUL??? jag fick göra som ett "vanligt" UL...
  6. 3
    På fredag är det dags! Men gör du ett VUL??? jag fick göra som ett "vanligt" UL...
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Vad glad jag blir när du skriver att du gjorde ett vanligt ultraljud och inget VUL... jag tog nog bara förgivet att man skulle göra ett sådant. Men nu blev jag sååå glad! Slipper den ångesten inför imorgon...
  8. 4
    Vad glad jag blir när du skriver att du gjorde ett vanligt ultraljud och inget VUL... jag tog nog bara förgivet att man skulle göra ett sådant. Men nu blev jag sååå glad! Slipper den ångesten inför imorgon...
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    ja, jag gjorde ju iaf ett vanligt så jag antar att det är ett sånt som görs! Alltid skönt med ett orosmoment mindre!!
  10. 5
    ja, jag gjorde ju iaf ett vanligt så jag antar att det är ett sånt som görs! Alltid skönt med ett orosmoment mindre!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    jag håller också tummarna för morgondagen!!! *kniip*
  12. 6
    jag håller också tummarna för morgondagen!!! *kniip*
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Vågar man fråga hur det gick??? Fick du resultatet med en gång?
  14. 7
    Vågar man fråga hur det gick??? Fick du resultatet med en gång?
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Det gick bra! 1 på 5456 tror jag att resultatet blev. Och under 200 är dåligt.

    det var kul att se bebisen!
  16. 8
    Det gick bra! 1 på 5456 tror jag att resultatet blev. Och under 200 är dåligt.

    det var kul att se bebisen!
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    åååå va skönt!!! jisses nu blev jag nervig...hoppas jag får lika fina siffror imorrn... du fick resultatet direkt mao?
  18. 9
    åååå va skönt!!! jisses nu blev jag nervig...hoppas jag får lika fina siffror imorrn... du fick resultatet direkt mao?
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    Japp svaren direkt! De knappar in en massa data i ett program och så kommer det ett svar på skärmen! Lycka till imorgon på ditt ultraljud!
  20. 10
    Japp svaren direkt! De knappar in en massa data i ett program och så kommer det ett svar på skärmen! Lycka till imorgon på ditt ultraljud!
  21. Medlem sedan
    Aug 2005
    #11
    tack....ja jag har ju inte varit nervös alls efter jag bokade tiden i början av maj typ...men nu e jag banne mig det
  22. 11
    tack....ja jag har ju inte varit nervös alls efter jag bokade tiden i början av maj typ...men nu e jag banne mig det

Liknande trådar

  1. Hugo är här!
    By Jessan73 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 14:30
  2. Hugo och jag:)
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 22:28
  3. Hugo 6 år
    By MammaMia62 in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 19:17
  4. Åsa m Hugo 15/3
    By justEmmie in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 17:23
  5. Om Hugo
    By MammaMia62 in forum Änglabarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 16:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar