Lilla O 11 månader just idag-
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Lilla O 11 månader just idag-

    och storasyster R skulle ha fyllt två här med oss just idag...så mycket blandade känslor, försöker hålla i det som vi har här och nu- och R har en sån stor plats i våra hjärtan , men jag saknar henne så massa, det är inte tillräckligt med bara fyra tjejer runt bordet, det ska ju vara fem! kram.
    Ulle med tjejligan
  2. 1
    Lilla O 11 månader just idag- och storasyster R skulle ha fyllt två här med oss just idag...så mycket blandade känslor, försöker hålla i det som vi har här och nu- och R har en sån stor plats i våra hjärtan , men jag saknar henne så massa, det är inte tillräckligt med bara fyra tjejer runt bordet, det ska ju vara fem! kram.
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Nej, vad jobbigt. Förstår att det är blandade känslor.. Får man fråga vad som hände? Du behöver inte alls svara om det känns jobbigt..

    Grattis till O(felia var det va?) på hennes 11-månadersdag! Du får pussa på henne lite extra idag.
    Dagarna som kommer och går - det är de som är livet.

    http://lillayllet.blogspot.com/
  4. 2
    Nej, vad jobbigt. Förstår att det är blandade känslor.. Får man fråga vad som hände? Du behöver inte alls svara om det känns jobbigt..

    Grattis till O(felia var det va?) på hennes 11-månadersdag! Du får pussa på henne lite extra idag.
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Eftersom jag inte varit med om detsamma kan jag inte göra anspråk på att förstå, men jag kan tänka mig in i hur svårt och med vilka blandade känslor du går igenom den här dagen. *kramar om dig, sjunger hurra till Lilla O och tänder ett ljus för storasyster R*
  6. 3
    Eftersom jag inte varit med om detsamma kan jag inte göra anspråk på att förstå, men jag kan tänka mig in i hur svårt och med vilka blandade känslor du går igenom den här dagen. *kramar om dig, sjunger hurra till Lilla O och tänder ett ljus för storasyster R*
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Kramar om....Kan tänka mig att det alltid kommer att fattas en tjej. Grattis lilla O och säger som Sofia, tänder ett ljus för lilla R
    Kram
  8. 4
    Kramar om....Kan tänka mig att det alltid kommer att fattas en tjej. Grattis lilla O och säger som Sofia, tänder ett ljus för lilla R
    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Kan förstå att det är blandade känslor. Men låt R få ta plats och sakna henne måste du ju såklart göra en massa.

    Min sambo skulle egentligen haft en storebror och jag tyckte det var så jobbigt att ingen pratade om det men så en dag kom det. Svärmor berättade allt och så mycket bättre det blev sen för alla. Klart B och hans syskon vill kunna ställa frågor och prata om brorsan. Synd att det tog 35 år bara.

    Grattis till Lilla O och jag skickar en tanke till Lilla R också.

    Kram på dig!
  10. 5
    Kan förstå att det är blandade känslor. Men låt R få ta plats och sakna henne måste du ju såklart göra en massa.

    Min sambo skulle egentligen haft en storebror och jag tyckte det var så jobbigt att ingen pratade om det men så en dag kom det. Svärmor berättade allt och så mycket bättre det blev sen för alla. Klart B och hans syskon vill kunna ställa frågor och prata om brorsan. Synd att det tog 35 år bara.

    Grattis till Lilla O och jag skickar en tanke till Lilla R också.

    Kram på dig!
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Aaa den saknaden måste vara stor... Hoppas att ni får en fin dag, många tankar till er och lilla O och ängeln R...
  12. 6
    Aaa den saknaden måste vara stor... Hoppas att ni får en fin dag, många tankar till er och lilla O och ängeln R...
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Förstår att det är med blanade känslor du tar emot den här dagen. Skickar många kramar och tankar till er!
  14. 7
    Förstår att det är med blanade känslor du tar emot den här dagen. Skickar många kramar och tankar till er!
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    Åh, förstår att saknaden blir extra påtaglig idag. Samtidigt som du är lycklig och glad för Lilla O:s skull. Jag vet inte hur den saknaden känns men skickar massa kramar till dig
  16. 8
    Åh, förstår att saknaden blir extra påtaglig idag. Samtidigt som du är lycklig och glad för Lilla O:s skull. Jag vet inte hur den saknaden känns men skickar massa kramar till dig
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Grattis till de båda

    förstår att saknaden måste vara enorm, även om jag inte kan förstå just hur det känns...

    Kram!!
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  18. 9
    Grattis till de båda förstår att saknaden måste vara enorm, även om jag inte kan förstå just hur det känns...

    Kram!!
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    Grattis till Ofelia!

    Och självklart saknar du din lilla ängel också. Och det FÅR man göra. Vet alla tankar du hade för ett år sedan och jag ömmar för dig.
    Snusa på O och försök vara lycklig i det du har. Fyra fantasktiska tjejer och en extraordinär ängel.
    Många kramar till dig.

    ps, tänk att det snart är ett år sedan vi gick och funderade på igångsättningar mm. Helt otroligt!.ds.
    Fia med trion
  20. 10
    Grattis till Ofelia! Och självklart saknar du din lilla ängel också. Och det FÅR man göra. Vet alla tankar du hade för ett år sedan och jag ömmar för dig.
    Snusa på O och försök vara lycklig i det du har. Fyra fantasktiska tjejer och en extraordinär ängel.
    Många kramar till dig.

    ps, tänk att det snart är ett år sedan vi gick och funderade på igångsättningar mm. Helt otroligt!.ds.
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Grattis R! Och O! Och stor kram till dig. Vi har precis varit hos Johans bror i Göteborg och där sitter det två tjejer istället för tre... och fast vi/dom är så glada för lillasyster så saknar vi Johanna lika mycket för det...
  22. 11
    Grattis R! Och O! Och stor kram till dig. Vi har precis varit hos Johans bror i Göteborg och där sitter det två tjejer istället för tre... och fast vi/dom är så glada för lillasyster så saknar vi Johanna lika mycket för det...
  23. Medlem sedan
    Feb 2004
    #12
    Grattis lilla O!!!!
    Förstår hur du känner (tror jag) och hoppas att det känns lite lättare efter de här tunga veckorna. Hör av dig så hittar vi på något! Kramar till er båda!
  24. 12
    Grattis lilla O!!!!
    Förstår hur du känner (tror jag) och hoppas att det känns lite lättare efter de här tunga veckorna. Hör av dig så hittar vi på något! Kramar till er båda!

Liknande trådar

  1. Lilla Clara 3 månader idag
    By itsmurfan in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 22:18
  2. Lilla sessan 4 månader idag
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 22:42
  3. Idag blir min lilla 6-månader!
    By -cat in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:03
  4. Lilla L blir 5 månader idag!
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 18:11
  5. Min lilla Hanna 7 månader idag!
    By Lyddan in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 23:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar