Hejdå
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Hejdå

    Tar bort mig från listan, var på ul o fostret var dött.... Det hade tydligen dött i v.16. Ska in på tisdag och ta bort det. Känns hemskt o ofattbart. Man är helt tom inombords. Tack o lov har vi en helt underbar son att glädjas åt och förhoppningsvis blir det ett syskon ändå i framtiden. Kram på er allihopa och lycka till med magarna.
    Jag är bara lite för kort för min vikt...
  2. 1
    Hejdå Tar bort mig från listan, var på ul o fostret var dött.... Det hade tydligen dött i v.16. Ska in på tisdag och ta bort det. Känns hemskt o ofattbart. Man är helt tom inombords. Tack o lov har vi en helt underbar son att glädjas åt och förhoppningsvis blir det ett syskon ändå i framtiden. Kram på er allihopa och lycka till med magarna.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Jag vet inte vad jag ska säga... O jag förstår att inga ord i världen kan trösta heller. Skickar 1000 kramar till dig.
  4. 2
    Jag vet inte vad jag ska säga... O jag förstår att inga ord i världen kan trösta heller. Skickar 1000 kramar till dig.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    KRAM!! Va ledsen jag blir för eran skull. Förstår om det känns jobbigt även om jag inte kan sätta mig in i eran situation.
    Kram Ulle
  6. 3
    KRAM!! Va ledsen jag blir för eran skull. Förstår om det känns jobbigt även om jag inte kan sätta mig in i eran situation.
    Kram Ulle
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Beklagar sorgen, vilket hemskt besked. Hoppas ni repar er snart och kan planera för en liten igen. Många styrkekramar!
    Tina
  8. 4
    Beklagar sorgen, vilket hemskt besked. Hoppas ni repar er snart och kan planera för en liten igen. Många styrkekramar!
    Tina
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Nä, vad sorgligt. Hoppas att det snart kommer en ny bebis och flyttar in i magen. Massor med kramar
  10. 5
    Nä, vad sorgligt. Hoppas att det snart kommer en ny bebis och flyttar in i magen. Massor med kramar
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Nää... Vilken hemsk upplevelse det måste vara,förstår att det måste kännas hemskt,jobbigt och obegripligt.
    Skickar massor med kramar m till dej och din familj.
  12. 6
    Nää... Vilken hemsk upplevelse det måste vara,förstår att det måste kännas hemskt,jobbigt och obegripligt.
    Skickar massor med kramar m till dej och din familj.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    så ledsen för eran skull.. Kan absolut inte veta hur du känner just nu men jag skickar mina varmaste hälsningar och hoppas att du mår bättre snart igen. Kram
  14. 7
    så ledsen för eran skull.. Kan absolut inte veta hur du känner just nu men jag skickar mina varmaste hälsningar och hoppas att du mår bättre snart igen. Kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Mina varmaste kramar till er, vilken hemsk upptäckt :-(
    Ta hand om varandra och låt det ta den tid det tar att sörja det barn som aldrig blev
  16. 8
    Mina varmaste kramar till er, vilken hemsk upptäckt :-(
    Ta hand om varandra och låt det ta den tid det tar att sörja det barn som aldrig blev
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #9

    massor med...

    ...kramar vill jag ge till er!

    *kramrkramkramkramkram*

    ta hand om er alla tre... det känns såå ledsamt att sånt ska få hända...
  18. 9
    massor med... ...kramar vill jag ge till er!

    *kramrkramkramkramkram*

    ta hand om er alla tre... det känns såå ledsamt att sånt ska få hända...
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10
    Jag är så ledsen för er skull! Hur det än är så börjar man ju räkna graviditeten "på riktigt" någon gång där efter v 12...
    Som någon annan skrev, tillåt dig själv att sörja det barn som nu inte blev. Tyvärr så vet jag alltför väl att sorg går inte att "gömma undan" eller glömma, även om man skulle vilja.
    Och när du är redo för det, hoppas jag att ett barn som får stanna också kommer.
    Många styrkekramar till er!
    /Camilla
  20. 10
    Jag är så ledsen för er skull! Hur det än är så börjar man ju räkna graviditeten "på riktigt" någon gång där efter v 12...
    Som någon annan skrev, tillåt dig själv att sörja det barn som nu inte blev. Tyvärr så vet jag alltför väl att sorg går inte att "gömma undan" eller glömma, även om man skulle vilja.
    Och när du är redo för det, hoppas jag att ett barn som får stanna också kommer.
    Många styrkekramar till er!
    /Camilla
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Åhhh....neeeeeeeeeeeej

    Så ledsen för eran skull, ta hand om er nu och lycka till i framtiden.

    KRAM!!!
  22. 11
    Åhhh....neeeeeeeeeeeej

    Så ledsen för eran skull, ta hand om er nu och lycka till i framtiden.

    KRAM!!!
  23. Medlem sedan
    Dec 2006
    #12
    Blir så ledsen när jag läser vad du har skrivit. Tänker på er!!! Kram på dig!
  24. 12
    Blir så ledsen när jag läser vad du har skrivit. Tänker på er!!! Kram på dig!
  25. *Charlie*
    #13

    Nej, nej, nej.....

    ... det får ju inte hända!
    Och så gör det det i alla fall.

    Tänker på er!!! Har inga bra ord.

    Kram
  26. 13
    Nej, nej, nej..... ... det får ju inte hända!
    Och så gör det det i alla fall.

    Tänker på er!!! Har inga bra ord.

    Kram
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14

    Tänker på dig!

    Kan inte säga något som hjälper i din sorg men du ska veta att jag tänker på er. Kram.
  28. 14
    Tänker på dig! Kan inte säga något som hjälper i din sorg men du ska veta att jag tänker på er. Kram.
  29. Medlem sedan
    Jun 2004
    #15
    Skickar ytterliggare en kram till dig. Inga ord i världen kan trösta men jag tänker på er.
    Kram Evita
  30. 15
    Skickar ytterliggare en kram till dig. Inga ord i världen kan trösta men jag tänker på er.
    Kram Evita
  31. Medlem sedan
    Nov 2006
    #16
    Beklagar innerligt det ofattbara! *kramar om*
  32. 16
    Beklagar innerligt det ofattbara! *kramar om*
  33. Medlem sedan
    Jul 2003
    #17
    Massor med tröstekramar till er alla! Jag hoppas att du finner din väg ut ur tomheten.

    Tänker på dig!

    Kramar Elin
  34. 17
    Massor med tröstekramar till er alla! Jag hoppas att du finner din väg ut ur tomheten.

    Tänker på dig!

    Kramar Elin
  35. Medlem sedan
    Mar 2005
    #18
    ÅH så fruktansvärt. Finner inga ord,,, skickar tusen kramar. Tänker på er.
  36. 18
    ÅH så fruktansvärt. Finner inga ord,,, skickar tusen kramar. Tänker på er.
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    Vad hemsk! Ledsen för er skull. Ta hand om varandra och lycka till i framtiden!
  38. 19
    Vad hemsk! Ledsen för er skull. Ta hand om varandra och lycka till i framtiden!
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20
    Är tom på ord, så fruktansvärt ledsamt! Mina tankar går till dig idag.

    *Varmaste kramen*
  40. 20
    Är tom på ord, så fruktansvärt ledsamt! Mina tankar går till dig idag.

    *Varmaste kramen*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nu är det hejdå
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 21:01
  2. Hejdå...
    By MammaMam m 2 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 18:31
  3. Hejdå för ett tag!
    By dollheart in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 22:32
  4. Hej och hejdå
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 17:55
  5. Hej och hejdå
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar