dagarna till äl känns långa
_0803 Marsbarn
  1. bebbe nr3 08
    #1

    dagarna till äl känns långa

    Tanten håller friskt igång och 'äl känns som evighet bort.
    Räknade ut att jag inte komemr kunna testa förens i början på juli och det känns verkligen som en evighet...Men åandrasidan förhoppningsvis en trevlig start på semestern!

    Lycka till alla tappra väntare
  2. 1
    dagarna till äl känns långa Tanten håller friskt igång och 'äl känns som evighet bort.
    Räknade ut att jag inte komemr kunna testa förens i början på juli och det känns verkligen som en evighet...Men åandrasidan förhoppningsvis en trevlig start på semestern!

    Lycka till alla tappra väntare
  3. kanske en trea
    #2

    Ja denna väntan är inte

    alls skoj. Tanten har precis gett sig av, så nu räknar jag dagarna till ÄL. Har BIM kring den 25 juni, men det blir nog ett test redan på midsommaraftons morgon skulle jag tro

    Lycka till och hoppas att du får en riktigt, riktigt trevlig start på semestern
  4. 2
    Ja denna väntan är inte alls skoj. Tanten har precis gett sig av, så nu räknar jag dagarna till ÄL. Har BIM kring den 25 juni, men det blir nog ett test redan på midsommaraftons morgon skulle jag tro

    Lycka till och hoppas att du får en riktigt, riktigt trevlig start på semestern
  5. anonymt namn
    #3
    Vi verkar ligga ganska lika till i planeringen!
    Jag har också BIM runt 25 juni. Vi får hålla tummarna för varandra!
    Har du blivit gravid snabbt de andra gångerna?
  6. 3
    Vi verkar ligga ganska lika till i planeringen!
    Jag har också BIM runt 25 juni. Vi får hålla tummarna för varandra!
    Har du blivit gravid snabbt de andra gångerna?
  7. kanske en trea
    #4

    Håller tummarna att vi får

    varsitt fint plus lagom till semestern

    Med första barnet så tog det ca 1 år. Men då levde man verkligen ungdomsliv med cigaretter, alkohol, skräpmat och ingen motion alls. (slutade naturligtvis med allt sånt så fort jag blev gravid ) Dessutom så jobbade min man borta Sö-to kväll så chansen var väl inte så stor att det skulle ta sig.
    Med andra barnet så var förtusättningrana helt annorlunda och det tog sig på andra försöket.
    Detta var hela 5 år sedan, så nu får vi se om kroppen är lika pigg som då

    Blev du gravid snabbt med dina två?
  8. 4
    Håller tummarna att vi får varsitt fint plus lagom till semestern

    Med första barnet så tog det ca 1 år. Men då levde man verkligen ungdomsliv med cigaretter, alkohol, skräpmat och ingen motion alls. (slutade naturligtvis med allt sånt så fort jag blev gravid ) Dessutom så jobbade min man borta Sö-to kväll så chansen var väl inte så stor att det skulle ta sig.
    Med andra barnet så var förtusättningrana helt annorlunda och det tog sig på andra försöket.
    Detta var hela 5 år sedan, så nu får vi se om kroppen är lika pigg som då

    Blev du gravid snabbt med dina två?
  9. Bebbe nr 3-08
    #5
    Jag blev gravid med ettan på första försöket o tvåan av "misstag" vid avbrutet samlag. Men nu e det ny man och tre ½ år sen lillan föddes så man vet ju inte hur lång tid det tar denna gången.

    Men va kul att det e fler som planerar nr 3 =)
  10. 5
    Jag blev gravid med ettan på första försöket o tvåan av "misstag" vid avbrutet samlag. Men nu e det ny man och tre ½ år sen lillan föddes så man vet ju inte hur lång tid det tar denna gången.

    Men va kul att det e fler som planerar nr 3 =)
  11. Hoppas på en trea.
    #6
    Hej hej!
    Ansluter mig till skaran som försöker sig på en trea!! Kul att det är så många. Jag testade svaaaaagt positivt med cb i tisdags och i onsdags började jag blöda så det lär ju vara ett tidigt missfall men nu har blödningen avtagit så då är det bara o ta nya tag. Hoppas på en marsbebis. Har två underbara bus sedan innan. En tjej som blir 3 år i sommar och lillebror som blir 1,5 år. Detta blir vårt andra försök. Håller tummar o tår att ni plussar

    Kram på er!!
  12. 6
    Hej hej!
    Ansluter mig till skaran som försöker sig på en trea!! Kul att det är så många. Jag testade svaaaaagt positivt med cb i tisdags och i onsdags började jag blöda så det lär ju vara ett tidigt missfall men nu har blödningen avtagit så då är det bara o ta nya tag. Hoppas på en marsbebis. Har två underbara bus sedan innan. En tjej som blir 3 år i sommar och lillebror som blir 1,5 år. Detta blir vårt andra försök. Håller tummar o tår att ni plussar

    Kram på er!!
  13. kanske en trea
    #7

    Vad kul :) Välkommen till

    gänget. Hoppas att vi alla får vara kvar här.

    Jag misstänker också att jag fick ett tidigt missfall. Men jag fick aldrig något plus, så jag är inte helt säker på att det var ett missfall. Men en vecka efter ÄL så fick jag en liten blödning och senare på dagen ganska kraftig mensvärk, som varade i ca 30 min. Efter det så hade jag småblödningar i en vecka, fram till tanten kom på besök.
    Allt kändes bara så knepigt!

    Men nu laddar vi om och tar nya friska tag

    kram och lycka till!
  14. 7
    Vad kul :) Välkommen till gänget. Hoppas att vi alla får vara kvar här.

    Jag misstänker också att jag fick ett tidigt missfall. Men jag fick aldrig något plus, så jag är inte helt säker på att det var ett missfall. Men en vecka efter ÄL så fick jag en liten blödning och senare på dagen ganska kraftig mensvärk, som varade i ca 30 min. Efter det så hade jag småblödningar i en vecka, fram till tanten kom på besök.
    Allt kändes bara så knepigt!

    Men nu laddar vi om och tar nya friska tag

    kram och lycka till!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Usch va tråkigt, beklagar......visst missfall sker ju oftast av en anledning men det gör det inte lättare för det. Man har ju redan ställt in sig på att det bor en liten knodd därinne o så ju, Men som du skrev, nu tar vi nya tag och plussar vad sägs om det?? Jag tycker det låter som en kanonidé jag. Ha det gott!!

    Kram
  16. 8
    Usch va tråkigt, beklagar......visst missfall sker ju oftast av en anledning men det gör det inte lättare för det. Man har ju redan ställt in sig på att det bor en liten knodd därinne o så ju, Men som du skrev, nu tar vi nya tag och plussar vad sägs om det?? Jag tycker det låter som en kanonidé jag. Ha det gott!!

    Kram

Liknande trådar

  1. Barnvakt till min brorson i dagarna tre.
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 13:35
  2. Räknar dagarna till första UL...
    By johveg in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 07:29
  3. Suck vad långa dagarna känns
    By Hoppfulla hoppan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 11:20
  4. långa jäkla väntan till IM!
    By Maria i fabriken (nr 2) in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 14:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar