Är det inte konstigt?
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Är det inte konstigt?

    Tycker minsann att mina dagar fått sisådär 8 extra-timmar sedan jag började äta sockerfritt - de tar ju aldrig slut! (dagarna). Men när jag äter onyttigt så svischar veckorna iväg i rasande fart *surar*. Nu vill jag att det ska vara tisdag snart så att jag kan väga mig och se om min socker-noll-tolerans givit något resultat!

    Redan imorse var jag farligt nära att vingla ner i sockerträsket. På vägen till skolan ligger nämligen ca 300 stycken Pressbyråbutiker och de nybakta kanelbullarna därinne ropade på mig. För att inte tala om Brownisarna som snarast vrålade. Ohhh vad jobbigt det är att vara så SUGEN - men jag klarade det!

    Trevlig helg på er allihopa!
  2. 1
    Är det inte konstigt? Tycker minsann att mina dagar fått sisådär 8 extra-timmar sedan jag började äta sockerfritt - de tar ju aldrig slut! (dagarna). Men när jag äter onyttigt så svischar veckorna iväg i rasande fart *surar*. Nu vill jag att det ska vara tisdag snart så att jag kan väga mig och se om min socker-noll-tolerans givit något resultat!

    Redan imorse var jag farligt nära att vingla ner i sockerträsket. På vägen till skolan ligger nämligen ca 300 stycken Pressbyråbutiker och de nybakta kanelbullarna därinne ropade på mig. För att inte tala om Brownisarna som snarast vrålade. Ohhh vad jobbigt det är att vara så SUGEN - men jag klarade det!

    Trevlig helg på er allihopa!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Bullarna är ganska tysta om jag går förbi,,,,men brownisar,,ja du de kan vråla Bra att du inte lyssnade på dem
  4. 2
    Bullarna är ganska tysta om jag går förbi,,,,men brownisar,,ja du de kan vråla Bra att du inte lyssnade på dem
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Du får säga åt sötsakerna att hålla klaffen! Heja dig!
  6. 3
    Du får säga åt sötsakerna att hålla klaffen! Heja dig!
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4

    Ta efter barnen...

    och skaffa selektiv hörsel. Men jag misstänker att problemet kan bli om man vill höra bullarna skrika.

    Ett annat tips är att faktiskt se till att vara ordentligt mätt när man går hemifrån, en frukost bestående av gröt, ett ägg och en frukt får oftast bullarna att hålla tyst hos mig.

    kram Åse
  8. 4
    Ta efter barnen... och skaffa selektiv hörsel. Men jag misstänker att problemet kan bli om man vill höra bullarna skrika.

    Ett annat tips är att faktiskt se till att vara ordentligt mätt när man går hemifrån, en frukost bestående av gröt, ett ägg och en frukt får oftast bullarna att hålla tyst hos mig.

    kram Åse

Liknande trådar

  1. Inte så konstigt
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 13:33
  2. Inte konstigt!
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 14:31
  3. inte konstigt
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 23:23
  4. Är det inte konstigt?
    By JessicaF in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 21:46
  5. Inte konstigt..
    By Mytilde in forum Styvfamiljer
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 12:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar