Mars
_0803 Marsbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Mars

    Hej!
    Skriver ett litet inlägg och håller tummarna för att få stanna här!
    Eftersom detta blir vårt första "riktiga" försök så kanske inte chanserna är så stora, men hoppas kan man ju! Om det skulle lyckas så blir det en liten mars-bebis. Och dessutom vår första. Känns så overkligt att börja denna resa, men alldeles alldeles underbart!

    /Anonym änsålänge
  2. 1
    Mars Hej!
    Skriver ett litet inlägg och håller tummarna för att få stanna här!
    Eftersom detta blir vårt första "riktiga" försök så kanske inte chanserna är så stora, men hoppas kan man ju! Om det skulle lyckas så blir det en liten mars-bebis. Och dessutom vår första. Känns så overkligt att börja denna resa, men alldeles alldeles underbart!

    /Anonym änsålänge
  3. Bebbe nr 3-08
    #2
    Välkommen o hoppas att vi får hänga med i din första grav. Själv hoppas jag o några till här har det visats sig att vi får lov att njuta av en tredje graviditet.

    Lycka till =)
  4. 2
    Välkommen o hoppas att vi får hänga med i din första grav. Själv hoppas jag o några till här har det visats sig att vi får lov att njuta av en tredje graviditet.

    Lycka till =)
  5. anonymt namn
    #3
    Tack tack! Hoppas att vi alla lyckas. Håller tummarna för er alla!
    Det vore nästan för bra för att vara sant, om det skulle lyckas på första försöket. Men det känns så spännande och det är så kul att börja tänka och "planera" lite, även om man inte vet. Så jag kunde helt enkelt inte hålla mig härifrån...
  6. 3
    Tack tack! Hoppas att vi alla lyckas. Håller tummarna för er alla!
    Det vore nästan för bra för att vara sant, om det skulle lyckas på första försöket. Men det känns så spännande och det är så kul att börja tänka och "planera" lite, även om man inte vet. Så jag kunde helt enkelt inte hålla mig härifrån...
  7. *Mia*
    #4

    Nytt namn

    Det låter så trist med "anonymt namn", så jag byter till "*Mia*" istället!
  8. 4
    Nytt namn Det låter så trist med "anonymt namn", så jag byter till "*Mia*" istället!
  9. Bebbe nr 3-08
    #5
    Men inte omöjligt..Jag fick min första lilla kille på första försöket o lillan blev till av ett "avbrutet" samlag. Så det finns en chans att lyckas förta gången, hursomhelst är det roligt att vara här inne o dela sina funderingar o planeringar med andra i samma sits.
  10. 5
    Men inte omöjligt..Jag fick min första lilla kille på första försöket o lillan blev till av ett "avbrutet" samlag. Så det finns en chans att lyckas förta gången, hursomhelst är det roligt att vara här inne o dela sina funderingar o planeringar med andra i samma sits.
  11. *Mia*
    #6
    Ja, superkul med någon som har samma "planer" och tankar!
    Trodde aldrig att tiden skulle kunna vara så lång, som just nu när man går och väntar på att veta om det blir något eller inte. Och ändå är det bara vårt första försök. Kan bara tänka mig hur det känns för er som försökt lite längre...
  12. 6
    Ja, superkul med någon som har samma "planer" och tankar!
    Trodde aldrig att tiden skulle kunna vara så lång, som just nu när man går och väntar på att veta om det blir något eller inte. Och ändå är det bara vårt första försök. Kan bara tänka mig hur det känns för er som försökt lite längre...
  13. Bebbe nr3-08
    #7
    Första försöket för oss oxå egentligen. Fick min första mens efter Cerazetten nu i tisdags, hade hållt upp med dom i ca 4 veckor då.
    Så detta blir vårt första riktiga försök.

    Hade en kompis här idag med sina två barn som e lika gamla som mina, vi har känt varann sen dom "stora" barnen var riktigt små.
    Nu berättade hon att hon var i v 6 och visst blri man jätteglad, men ack så avundsjuk oxå...tråkigt men en liten snubbe sitter längst bak i skallen o skriker neeej, och du måste vänta i flera v innan du ens får chansen o testa!!!

    Om bara den förbannade mensen kunde lägga ner nu så vikan börja...
  14. 7
    Första försöket för oss oxå egentligen. Fick min första mens efter Cerazetten nu i tisdags, hade hållt upp med dom i ca 4 veckor då.
    Så detta blir vårt första riktiga försök.

    Hade en kompis här idag med sina två barn som e lika gamla som mina, vi har känt varann sen dom "stora" barnen var riktigt små.
    Nu berättade hon att hon var i v 6 och visst blri man jätteglad, men ack så avundsjuk oxå...tråkigt men en liten snubbe sitter längst bak i skallen o skriker neeej, och du måste vänta i flera v innan du ens får chansen o testa!!!

    Om bara den förbannade mensen kunde lägga ner nu så vikan börja...
  15. *Mia*
    #8
    Känner igen det där... Man är allt lite avundsjuk på alla fina magar som man ser överallt. Dom har nog aldrig varit så många som dom är nu, känns det som!

    Eftersom vi inte har några barn sedan tidigare så är det så mycket som man funderar på och undrar över. Bara som en sån "enkel" sak som hur det känns att ha nåt som bor där inne i magen. Måste vara en underbar känsla!!
    Samtidigt lite nervöst och pirrigt; tänk om man mår superdåligt i 9 månader?! Fast man kan nog acceptera en hel del, om man sedan får en liten bebis som belöning!
  16. 8
    Känner igen det där... Man är allt lite avundsjuk på alla fina magar som man ser överallt. Dom har nog aldrig varit så många som dom är nu, känns det som!

    Eftersom vi inte har några barn sedan tidigare så är det så mycket som man funderar på och undrar över. Bara som en sån "enkel" sak som hur det känns att ha nåt som bor där inne i magen. Måste vara en underbar känsla!!
    Samtidigt lite nervöst och pirrigt; tänk om man mår superdåligt i 9 månader?! Fast man kan nog acceptera en hel del, om man sedan får en liten bebis som belöning!
  17. Bebbe nr 3-08
    #9
    Jaa man gör ju det, åandrasidan har man vid det laget inget val
    Det kommer säkert gå jättebra för er =)
  18. 9
    Jaa man gör ju det, åandrasidan har man vid det laget inget val
    Det kommer säkert gå jättebra för er =)

Liknande trådar

  1. Den 22 Mars
    By linda88 in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 12:53
  2. BF i mars?
    By MikaelaL85 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 10:53
  3. mars mars månad....
    By viktoria759 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 09:48
  4. Ang 11 mars!
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:13
  5. dop i mars
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 17:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar