Foglossningsbälte?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Foglossningsbälte?

    Vet någon var man kan beställa sånt via nätet? Sjukgymnasten sa till mig förra veckan att gularehab.se ska ha men jag har inte hittat iaf!
  2. 1
    Foglossningsbälte? Vet någon var man kan beställa sånt via nätet? Sjukgymnasten sa till mig förra veckan att gularehab.se ska ha men jag har inte hittat iaf!
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Jag har ett obetydligt använt som jag inte längre har någon bruk förSkicka mig ett meddelande om du är intresserad!
    /Ulrika
  4. 2
    Jag har ett obetydligt använt som jag inte längre har någon bruk förSkicka mig ett meddelande om du är intresserad!
    /Ulrika
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Gula rehab bälten brukar finnas till salu även via sjukgymnaster och intersport. Jag har trivts mycket bra med mitt bälte, ffa då stödkorsetter har inte alls funkat för mig.
  6. 3
    Gula rehab bälten brukar finnas till salu även via sjukgymnaster och intersport. Jag har trivts mycket bra med mitt bälte, ffa då stödkorsetter har inte alls funkat för mig.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Halloj!

    Förstår att du inte hittar nåt på den adressen - GulaRehab har:
    http://www.gulare.com
    som adress på internet.

    Klicka på privatpersoner och sen på stödbälten.
    Jag är mycket nöjd med mitt - enkelt och funkar (iaf hjälpligt - har rätt stora besvär...).

    Lycka till!
  8. 4
    Halloj!

    Förstår att du inte hittar nåt på den adressen - GulaRehab har:
    http://www.gulare.com
    som adress på internet.

    Klicka på privatpersoner och sen på stödbälten.
    Jag är mycket nöjd med mitt - enkelt och funkar (iaf hjälpligt - har rätt stora besvär...).

    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Ett stort TACK för din hjälp! Jag gick in på deras sida direkt och beställde ett bälte! Jag var på väg att ringa till sjukgymnasten för att köpa hos de istället.
  10. 5
    Ett stort TACK för din hjälp! Jag gick in på deras sida direkt och beställde ett bälte! Jag var på väg att ringa till sjukgymnasten för att köpa hos de istället.

Liknande trådar

  1. foglossningsbälte??
    By Humle in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 20:27
  2. foglossningsbälte?
    By Anna m Emma + bf 4/11 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 17:56
  3. foglossningsbälte?
    By Mal m bf 18/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 18:40
  4. Foglossningsbälte
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 21:12
  5. Foglossningsbälte..
    By Martina in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 09:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar