aurora samtal.
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    aurora samtal.

    Imorse jag var på aurora samtal, här heter det iof klara gruppen man går till men jag tror de är samma. De kändes jätte bra, kändes tufft igår att behöva gå igenom förra förlossningen o tiden efter de eftersom jag hade jobbigt o blev sjuk. Hon sa att jag haft maximal otur med förra förlossningen (som slutade i snitt) o de kändes skönt att få de bekräftat. Jag får om jag vill planerat snitt denna gång. Vilket oftast (men inte alltid) känns som de bästa o enklaste. Kunde oxå få som ett kontrakt att jag provar vaginalt o om de inte "går bra" el att jag får inte får en bra smärtlindring (som var bla de som hände sist) så snittar dom.... Så nu ska jag fundera o känna efter. Ska träffa henne igen i slutet på juli o då har jag förhoppningsvis komiit fram till nå. O bestämmer jag mig för snitt blir de helt plötsligt en sept bebbe..

    Trevlig "kort" helg på er
  2. 1
    aurora samtal. Imorse jag var på aurora samtal, här heter det iof klara gruppen man går till men jag tror de är samma. De kändes jätte bra, kändes tufft igår att behöva gå igenom förra förlossningen o tiden efter de eftersom jag hade jobbigt o blev sjuk. Hon sa att jag haft maximal otur med förra förlossningen (som slutade i snitt) o de kändes skönt att få de bekräftat. Jag får om jag vill planerat snitt denna gång. Vilket oftast (men inte alltid) känns som de bästa o enklaste. Kunde oxå få som ett kontrakt att jag provar vaginalt o om de inte "går bra" el att jag får inte får en bra smärtlindring (som var bla de som hände sist) så snittar dom.... Så nu ska jag fundera o känna efter. Ska träffa henne igen i slutet på juli o då har jag förhoppningsvis komiit fram till nå. O bestämmer jag mig för snitt blir de helt plötsligt en sept bebbe..

    Trevlig "kort" helg på er
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Vad skönt. Jag ska be om en remiss dit av min BM på torsdag. Behöver lite stöd för att våga mig på det igen.

    Trevlig Nationaldag :-)
  4. 2
    Vad skönt. Jag ska be om en remiss dit av min BM på torsdag. Behöver lite stöd för att våga mig på det igen.

    Trevlig Nationaldag :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Men det låter ju bra! Måste kännas skönt att veta lite mer och kunna bearbeta det innan det är dax! Måste ju även kännas enormt tryggt att få snitt om du väljer det, eftersom du hade det tufft förra gången.
    Tack detsamma, jag ska släpa mej till jobb så det blir ingen "helg" för mej. Hoppas du får en trevlig dag imorgon :-)
  6. 3
    Men det låter ju bra! Måste kännas skönt att veta lite mer och kunna bearbeta det innan det är dax! Måste ju även kännas enormt tryggt att få snitt om du väljer det, eftersom du hade det tufft förra gången.
    Tack detsamma, jag ska släpa mej till jobb så det blir ingen "helg" för mej. Hoppas du får en trevlig dag imorgon :-)

Liknande trådar

  1. Aurora-samtal?
    By Lin-Anna in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 12:03
  2. Aurora-samtal
    By Åsa m C+L in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 17:43
  3. Aurora-samtal!
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:47
  4. aurora samtal.
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 14:15
  5. Aurora samtal..
    By Marie m Emil bf 18/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar