Hur ska ni fira
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Hur ska ni fira

    nationaldagen?Här blir det inget speciellt faktiskt.Utevistelse med barnen och sedan kanske vi grillar på kvällen.
  2. 1
    Hur ska ni fira nationaldagen?Här blir det inget speciellt faktiskt.Utevistelse med barnen och sedan kanske vi grillar på kvällen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Vi ska gå ner på stan imorgon hela familjen. Hon som vann talang 2007 kommer tydligen dit och Felix älskade det programmet

    Vi ska grilla med grannarna och äta massor med annat gott. Jag har bla annat gjort en tårta och köpt gult och blått strössel! Här blir det fest, vi vill lära Felix att fira nationaldagen är något att fira. Om inte annat så är det ju en ledig dag att fira
  4. 2
    Vi ska gå ner på stan imorgon hela familjen. Hon som vann talang 2007 kommer tydligen dit och Felix älskade det programmet

    Vi ska grilla med grannarna och äta massor med annat gott. Jag har bla annat gjort en tårta och köpt gult och blått strössel! Här blir det fest, vi vill lära Felix att fira nationaldagen är något att fira. Om inte annat så är det ju en ledig dag att fira
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Oj, har faktiskt inte tänkt så långt. Skönt med en ledig dag bara, men vi får kanske hitta på något extra trevligt för barnens skull...
  6. 3
    Oj, har faktiskt inte tänkt så långt. Skönt med en ledig dag bara, men vi får kanske hitta på något extra trevligt för barnens skull...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag ska ha en helt barnfri dag!!!! Jippie! När hände det senast tro? Jag ska nämligen va tärna för min bästa vän på midsommar och imorgon blir det möhippa! En ganska lugn sådan eftersom flera i gänget inklusive bruden är gravida, men ändock... en hel dag med tjejerna!

    Maken och barna får klara sig bäst de vill
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  8. 4
    Jag ska ha en helt barnfri dag!!!! Jippie! När hände det senast tro? Jag ska nämligen va tärna för min bästa vän på midsommar och imorgon blir det möhippa! En ganska lugn sådan eftersom flera i gänget inklusive bruden är gravida, men ändock... en hel dag med tjejerna!

    Maken och barna får klara sig bäst de vill
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Vi ska dunderfira genom att förlora flera kilon ute i solskenet. Det ska upp en häck och häckrännan skall fixas .-)
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  10. 5
    Vi ska dunderfira genom att förlora flera kilon ute i solskenet. Det ska upp en häck och häckrännan skall fixas .-)
  11. Marmelad
    #6
    Jag ska gå upp och hissa flaggan klockan åtta tänkte jag . Sen ska vi åka till Nyköping och kolla in firandet där senare på dagen.
  12. 6
    Jag ska gå upp och hissa flaggan klockan åtta tänkte jag . Sen ska vi åka till Nyköping och kolla in firandet där senare på dagen.
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Vi är bara glada att vara lediga, har nog inte tänkt göra något mer organiserat. Fika lite under parasollet, kanske ta en promenad (men jag har ju ont i foten ).
  14. 7
    Vi är bara glada att vara lediga, har nog inte tänkt göra något mer organiserat. Fika lite under parasollet, kanske ta en promenad (men jag har ju ont i foten ).

Liknande trådar

  1. En dag att fira!
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-10, 08:42
  2. hur ska ni fira?
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 11:02
  3. Var fira jul?
    By ajilie in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 10:33
  4. Fira mer
    By Lollo_77 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 17:29
  5. Nej, nu ska jag fira...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar