sthlm
_0508 Augustibarn
  1. maria med oscar
    #1

    sthlm

    hallå allihopa.. nu är vi i Sthlm och hälsar på =)

    kom i tisdags kväll... igår var vi i kungsträdgården och käkade god mat och drack lite öl..
    sen åkte vi till skansen och tittade på alla djuren =)
    Hade en extra grinig pojke med mig ... han sov en halvtimma på hela dagen. =/
    ramlade och skrapade sig lite oxå.. så efter det så fick han hoppa upp och sitta på min rygg resten av tiden... det behövdes.. för efter nån timma så var han fit-for-fight igen =)

    18.30 slocknade han i knät på mig.. utan att ha ätit välling eller fått byta om till pyjamas *S*
    så det fick vi göra när han sov... han reagerade inte ens när jag höll på att böka på med hans kläder

    imorgon ska jag in på stan och shoppa lite! =)
    idag ska vi bara ta det lugnt... gå till nån lekplats och leka lite kanske..

    ha det så bra.. =)
  2. 1
    sthlm hallå allihopa.. nu är vi i Sthlm och hälsar på =)

    kom i tisdags kväll... igår var vi i kungsträdgården och käkade god mat och drack lite öl..
    sen åkte vi till skansen och tittade på alla djuren =)
    Hade en extra grinig pojke med mig ... han sov en halvtimma på hela dagen. =/
    ramlade och skrapade sig lite oxå.. så efter det så fick han hoppa upp och sitta på min rygg resten av tiden... det behövdes.. för efter nån timma så var han fit-for-fight igen =)

    18.30 slocknade han i knät på mig.. utan att ha ätit välling eller fått byta om till pyjamas *S*
    så det fick vi göra när han sov... han reagerade inte ens när jag höll på att böka på med hans kläder

    imorgon ska jag in på stan och shoppa lite! =)
    idag ska vi bara ta det lugnt... gå till nån lekplats och leka lite kanske..

    ha det så bra.. =)
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hej Maria
    Har inte hunnit in här på ett tag. Låter som om ni hade en härlig första dag i Stockholm..fast tröttande. Hoppas du hittade något på din shoppingrunda och att du hade det bra under veckan!
    Hoppas också att du mår bra! Har du hunnit hämta dig efter operationen?

    Kram
    Katarina
  4. 2
    Hej Maria
    Har inte hunnit in här på ett tag. Låter som om ni hade en härlig första dag i Stockholm..fast tröttande. Hoppas du hittade något på din shoppingrunda och att du hade det bra under veckan!
    Hoppas också att du mår bra! Har du hunnit hämta dig efter operationen?

    Kram
    Katarina
  5. maria med oscar
    #3
    oj.. nu var det ett tag sen jag kikade in här oxå.. sorry...
    veckan i sthlm var jättetrevlig... =)

    jag mår jättebra efter operationen... jag har tappat nånting mellan 20-25 kg.. =)
    första 3 månaderna mådde jag väldigt illa och kräktes mer än vanligt... men nu kräks jag i stort sett aldrig längre!! sååååå skönt!!!
    jag mår bättre, känner mig lättare och mer rörlig... och har fått MYCKET bättre självkänsla =) ...

    hur är det med er då? =)
    ska försöka åka ner till sthlm igen i oktober tror jag... min väninna ska mest troligt ta sin examen då.. =)
  6. 3
    oj.. nu var det ett tag sen jag kikade in här oxå.. sorry...
    veckan i sthlm var jättetrevlig... =)

    jag mår jättebra efter operationen... jag har tappat nånting mellan 20-25 kg.. =)
    första 3 månaderna mådde jag väldigt illa och kräktes mer än vanligt... men nu kräks jag i stort sett aldrig längre!! sååååå skönt!!!
    jag mår bättre, känner mig lättare och mer rörlig... och har fått MYCKET bättre självkänsla =) ...

    hur är det med er då? =)
    ska försöka åka ner till sthlm igen i oktober tror jag... min väninna ska mest troligt ta sin examen då.. =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Hej Maria
    Åhh, vad glad jag blir när jag läser att du mår bra, känner dig rörligare och framförallt att självkänslan fått en skjuts.

    Här är det tjockt om magen.. BF om 2½ vecka och 2 dagar kvar att jobba. Så när du är här i oktober är jag mammaledig och vill gärna träffa dig om du hinner.

    Kram
    Katarina
  8. 4
    Hej Maria
    Åhh, vad glad jag blir när jag läser att du mår bra, känner dig rörligare och framförallt att självkänslan fått en skjuts.

    Här är det tjockt om magen.. BF om 2½ vecka och 2 dagar kvar att jobba. Så när du är här i oktober är jag mammaledig och vill gärna träffa dig om du hinner.

    Kram
    Katarina

Liknande trådar

  1. Ni sthlm'are
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 09:31
  2. 36år - första barn i sthlm ( norr om sthlm)
    By Izabelam in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 12:46
  3. Nån från Sthlm eller Norr om Sthlm här?
    By Izabelam in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 20:26
  4. BB Sthlm
    By wilma bf 18/12 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 13:58
  5. Nu i Sthlm ***sthlm-fika***
    By ~Ida~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 18:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar