Celluliter? Har ni det?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Celluliter? Har ni det?

    Såg häromdagen i spegeln att mina lår inte är de vackraste...
    Är inte direkt överviktig (är 175 lång och väger 69 kilo), och mina lår är inte speciellt tjocka, men de har gropar.

    Nu vill jag ju inte alls visa mig i bikini i sommar... Tänker på det hela tiden... Vill inte ens att sambon ska se det...

    De flesta (som inte tränar stenhårt) har kanske celluliter när man kommit över 18 år...?

    Vill inte behöva gå och gömma mig i stora kjolar i sommar, men det kanske jag bör...

    *böl*

    Har ni celluliter...? Skäms ni över dem eller ni struntar i att ni har dem?
  2. 1
    Celluliter? Har ni det? Såg häromdagen i spegeln att mina lår inte är de vackraste...
    Är inte direkt överviktig (är 175 lång och väger 69 kilo), och mina lår är inte speciellt tjocka, men de har gropar.

    Nu vill jag ju inte alls visa mig i bikini i sommar... Tänker på det hela tiden... Vill inte ens att sambon ska se det...

    De flesta (som inte tränar stenhårt) har kanske celluliter när man kommit över 18 år...?

    Vill inte behöva gå och gömma mig i stora kjolar i sommar, men det kanske jag bör...

    *böl*

    Har ni celluliter...? Skäms ni över dem eller ni struntar i att ni har dem?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Alla har väl mer eller mindre. Men alla har kroppsdelar som man behöver dissimulera med kläder, men på stranden får man högaktningsfullt vissa alla sina skavanker.
  4. 2
    Alla har väl mer eller mindre. Men alla har kroppsdelar som man behöver dissimulera med kläder, men på stranden får man högaktningsfullt vissa alla sina skavanker.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Om det kan trösta dig så kan jag berätta att Beyonce har celluiter..:-) Har sett dem irl.
  6. 3
    Om det kan trösta dig så kan jag berätta att Beyonce har celluiter..:-) Har sett dem irl.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Det hoppas jag

    Vem vill se ut som om man vore retuscherad i verkligheten?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Det hoppas jag Vem vill se ut som om man vore retuscherad i verkligheten?
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Jag!
    Det hade jag inte haft ett dugg emot!
  10. 5
    Jag!
    Det hade jag inte haft ett dugg emot!
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Precis - det vore nagot det! :-)
  12. 6
    Precis - det vore nagot det! :-)
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    Jag skiter i dom! Jag har cellutliter, svarthåriga ben och bikinilinje, bristningar både här och där samt en del ytliga blodkärl men jag drar på mig bikini både hemma och på stranden iaf. Vem bryr sig, liksom? Inte jag iaf!
  14. 7
    Jag skiter i dom! Jag har cellutliter, svarthåriga ben och bikinilinje, bristningar både här och där samt en del ytliga blodkärl men jag drar på mig bikini både hemma och på stranden iaf. Vem bryr sig, liksom? Inte jag iaf!
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Jag har celluliter

    fast jag är relativt tunn. Men jag skiter i dem. jag är över 35 och har varit gravid det sätter spår i kroppen på de allra flesta. Jag skulle jättegärna ha en sån där kropp som bikinimodellerna har men sen inser man att även de är retuscherade. Se dina celluliter som ett tecken på att du levt, ett kvitto på att du har dina erfarenheter liksom.
    Däremot kommer jag aldrig att förlika mig med att jag började bli gråhårig vid 22. Alltså byter jag hårfärg i samma takt som Madonna hade på 80-talet.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  16. 8
    Jag har celluliter fast jag är relativt tunn. Men jag skiter i dem. jag är över 35 och har varit gravid det sätter spår i kroppen på de allra flesta. Jag skulle jättegärna ha en sån där kropp som bikinimodellerna har men sen inser man att även de är retuscherade. Se dina celluliter som ett tecken på att du levt, ett kvitto på att du har dina erfarenheter liksom.
    Däremot kommer jag aldrig att förlika mig med att jag började bli gråhårig vid 22. Alltså byter jag hårfärg i samma takt som Madonna hade på 80-talet.
  17. maylin
    #9

    Visst har jag det

    Har haft det ett bra tag, men vad gör det. Jag är ingen ungdom längre. Har även bristningar på magen efter sista graviditeten -99. Jag skäms inte och döljer inte det för min sambo. Han älskar mig ändå trots celluliter.
  18. 9
    Visst har jag det Har haft det ett bra tag, men vad gör det. Jag är ingen ungdom längre. Har även bristningar på magen efter sista graviditeten -99. Jag skäms inte och döljer inte det för min sambo. Han älskar mig ändå trots celluliter.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10

    Äh, skitisamma

    tänker jag. Jag har lite celluliter men det har ju nästan alla, smala som tjocka.

    Fast nä rjag var gravid hade jag cellisar till och med på armarna!
  20. 10
    Äh, skitisamma tänker jag. Jag har lite celluliter men det har ju nästan alla, smala som tjocka.

    Fast nä rjag var gravid hade jag cellisar till och med på armarna!
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Ta en titt på din sambo...visst har han en och annan skavank han med? Men för dig gör det ingenting eftersom han är din darling eller hur!? Så tycker han med...

    Annars...
    Träna styrka, torrskrubba och var noga med kosten är de tipsen jag tror mest på för att minska/eliminera celluiter. :-)
  22. 11
    Ta en titt på din sambo...visst har han en och annan skavank han med? Men för dig gör det ingenting eftersom han är din darling eller hur!? Så tycker han med...

    Annars...
    Träna styrka, torrskrubba och var noga med kosten är de tipsen jag tror mest på för att minska/eliminera celluiter. :-)
  23. Marmelad
    #12
    Alla har det, inget att gräma sig för.
  24. 12
    Alla har det, inget att gräma sig för.
  25. Medlem sedan
    Dec 2014
    #13
    Jag har använt Cellinea för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare! http://cellinea.se
  26. 13
    Jag har använt Cellinea för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare! http://cellinea.se

Liknande trådar

  1. Celluliter?
    By Malin med V o V in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-09-25, 05:49
  2. celluliter...
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 20:07
  3. celluliter
    By Miro78 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 21:19
  4. celluliter?
    By LillaHon in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 19:53
  5. Celluliter..
    By Anonym in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar