Hoppas på att stanna här....
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Hoppas på att stanna här....

    Hej!

    Lämnade feb-08 gruppen idag eftersom min mens kom en dag sent, men den kom tyvärr.....förhoppningsvis har jag bättre lycka denna gång och får stanna i denna grupp. Vill verkligen ha 2:a nu. Känns dock långt till ägglossning.......

    Vi hörs!!
  2. 1
    Hoppas på att stanna här.... Hej!

    Lämnade feb-08 gruppen idag eftersom min mens kom en dag sent, men den kom tyvärr.....förhoppningsvis har jag bättre lycka denna gång och får stanna i denna grupp. Vill verkligen ha 2:a nu. Känns dock långt till ägglossning.......

    Vi hörs!!
  3. kanske en trea
    #2

    Ja det är jätte tråkigt

    när mensen dyker upp Och väntan på ÄL och BIM känns såååå lång. Här tror jag att ÄL är "avklarad" och nu väntar 2 lååånga veckor innan det är dags för ett test. Förhoppningsvis positivt Håller tummarna att vi får stanna kvar här.
  4. 2
    Ja det är jätte tråkigt när mensen dyker upp Och väntan på ÄL och BIM känns såååå lång. Här tror jag att ÄL är "avklarad" och nu väntar 2 lååånga veckor innan det är dags för ett test. Förhoppningsvis positivt Håller tummarna att vi får stanna kvar här.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Visstär det surt när hon knackar på dörren, men jag hoppas såklart att du plussar. Tänk va mysigt att få stanna kvar.......tja det är bara o försöka stå ut och såklart ska jag hålla en tumme eller två att det går vägen.

    Kram
  6. 3
    Visstär det surt när hon knackar på dörren, men jag hoppas såklart att du plussar. Tänk va mysigt att få stanna kvar.......tja det är bara o försöka stå ut och såklart ska jag hålla en tumme eller två att det går vägen.

    Kram

Liknande trådar

  1. hoppas få stanna här
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 07:41
  2. Hoppas få stanna här!
    By Tiddelipom in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 09:50
  3. Ny här och hoppas få stanna!
    By Kiabusing in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 15:22
  4. Hoppas att jag får stanna här
    By Mia med dottern 2001 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 10:30
  5. Ny här ( hoppas att få stanna )
    By flor77 in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar