Kan inte hålla mig...
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Kan inte hålla mig...

    Skulle inte skriva här förrän jag testat positivt, tänkte jag. Men vad gör jag??? Skriver när mensen just har slutat. Så mycket för de intentionerna.

    Väntar med spänning för att se vem som rapporterar ett + först av alla här. Eftersom jag skulle få bf 080308 om det skulle ta sig så lär det inte bli jag.

    Spänd förväntan...
  2. 1
    Kan inte hålla mig... Skulle inte skriva här förrän jag testat positivt, tänkte jag. Men vad gör jag??? Skriver när mensen just har slutat. Så mycket för de intentionerna.

    Väntar med spänning för att se vem som rapporterar ett + först av alla här. Eftersom jag skulle få bf 080308 om det skulle ta sig så lär det inte bli jag.

    Spänd förväntan...
  3. Bebbe nr3-08
    #2
    Hoppas, hoppas jag att vi får följas åt här under nio månader...Min mens slutade oxå nyss som du kan läsa här under, men ja har ju ingen aning om när äl kommer att ske.
    Enligt AFF är det på tis, o då skule ja ha bf 080304, men eftersom mensendrog ut med 11 dgr kan äl lika gärna dröja den me...

    Med min dotter hade ja oregelbunden mens o fick enligt sm bf 040108 men enligt vul 040120, och den 19 kom hon...så kroppen vill inte alltid följa reglerna =)

    Lycka till o hopas vi plussar om några veckor =)
  4. 2
    Hoppas, hoppas jag att vi får följas åt här under nio månader...Min mens slutade oxå nyss som du kan läsa här under, men ja har ju ingen aning om när äl kommer att ske.
    Enligt AFF är det på tis, o då skule ja ha bf 080304, men eftersom mensendrog ut med 11 dgr kan äl lika gärna dröja den me...

    Med min dotter hade ja oregelbunden mens o fick enligt sm bf 040108 men enligt vul 040120, och den 19 kom hon...så kroppen vill inte alltid följa reglerna =)

    Lycka till o hopas vi plussar om några veckor =)
  5. kanske en trea
    #3

    En till som smygit in här

    i "förtid" och hoppas på att få stanna Om det tagit sig nu på andra försöket så blir det bf 08-03-01, enligt AFF. Gick 9 dagar över tiden med båda mina pojkar så det räknar jag kallt med att göra även denna gång.

    Blir nog ett första test på midsommaraftons morgon (BIM -3) om jag har några känningar. Läääängtar

    Stort lycka till!
  6. 3
    En till som smygit in här i "förtid" och hoppas på att få stanna Om det tagit sig nu på andra försöket så blir det bf 08-03-01, enligt AFF. Gick 9 dagar över tiden med båda mina pojkar så det räknar jag kallt med att göra även denna gång.

    Blir nog ett första test på midsommaraftons morgon (BIM -3) om jag har några känningar. Läääängtar

    Stort lycka till!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Haha känner såväl igen mig i ditt inlägg, sa nu efter mitt tidiga missfall att jag ska INTE skriva i ankomstgrupp men vad gjorde jag för ett par dagar se.....jo började skriva här hihi. Jag ska hålla både tumma o tår för att du plussar!! o alla andra härinne med för den delen.

    Kram
  8. 4
    Haha känner såväl igen mig i ditt inlägg, sa nu efter mitt tidiga missfall att jag ska INTE skriva i ankomstgrupp men vad gjorde jag för ett par dagar se.....jo började skriva här hihi. Jag ska hålla både tumma o tår för att du plussar!! o alla andra härinne med för den delen.

    Kram

Liknande trådar

  1. äh, nu kan jag inte hålla mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2012-04-19, 19:42
  2. Nu kan jag inte hålla...
    By jagbarajag in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 16:46
  3. Kan inte hålla mej....
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 07:10
  4. Kan inte ni hålla
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 20:49
  5. Kan inte hålla mej....
    By EllasMama in forum _0406 Junibarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar