1½ h på stranden..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    1½ h på stranden..

    .. är mer än tillräckligt när man är ensam med Simon Och han har tydligen blivit fegare med åldern, förra året kastade han sig rakt ut men nu blev det inte så mycket badande. Mest plaskande med tårna. Själv skyddade jag omsorgsfullt mina brända axlar mot solen, och fick badat NÄSTAN hela kroppen i alla fall. Så premiärbadet anses härmed avklarat.

    Min avatar är ett dagsfärskt foto från vår strand..
  2. 1
    1½ h på stranden.. .. är mer än tillräckligt när man är ensam med Simon Och han har tydligen blivit fegare med åldern, förra året kastade han sig rakt ut men nu blev det inte så mycket badande. Mest plaskande med tårna. Själv skyddade jag omsorgsfullt mina brända axlar mot solen, och fick badat NÄSTAN hela kroppen i alla fall. Så premiärbadet anses härmed avklarat.

    Min avatar är ett dagsfärskt foto från vår strand..
  3. magnolia
    #2
    Men var bor ni? Är det neråt Skåne? Jag har förstått mer och mer att det liksom är där nere man borde bo. Vi har vänner i Ljunghusen och de påpekar väldigt ofta och gärna att vi bor på fel ställe i Sverige...
  4. 2
    Men var bor ni? Är det neråt Skåne? Jag har förstått mer och mer att det liksom är där nere man borde bo. Vi har vänner i Ljunghusen och de påpekar väldigt ofta och gärna att vi bor på fel ställe i Sverige...
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Jadå

    S-JJ bor i Skåne, vilket ju består av mest sandstrand på alla kuster. Stranden på falsterbonäset är visserligen fin men å andra sidan är det en lång återvändsgränd att ta sig dit. Det finns andra fina stränder, t.ex. S-JJ:s

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Jadå S-JJ bor i Skåne, vilket ju består av mest sandstrand på alla kuster. Stranden på falsterbonäset är visserligen fin men å andra sidan är det en lång återvändsgränd att ta sig dit. Det finns andra fina stränder, t.ex. S-JJ:s
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Ljunghusen är inte

    där du ska bo om du frågar mig!
    "Ingen kan allting men alla kan nått, man får väl vifta med den lilla stump man fått!"

    -'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-
    Ni glömmer väl inte ett besök i min blogg?:

    http://pinse.bloggagratis.se/
  8. 4
    Ljunghusen är inte där du ska bo om du frågar mig!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Några mil från Ljunghusen

    Det finns gott om fina sandstränder här nere, men alla är inte fina alltid En del stränder är ganska utsatta för vindarna utifrån havet och det kan dra in en hel del tång, men oftast hittar man nåt fint.
  10. 5
    Några mil från Ljunghusen

    Det finns gott om fina sandstränder här nere, men alla är inte fina alltid En del stränder är ganska utsatta för vindarna utifrån havet och det kan dra in en hel del tång, men oftast hittar man nåt fint.
  11. magnolia
    #6
    Var ska man bo enligt dig då?
  12. 6
    Var ska man bo enligt dig då?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    Ja, inte på näset

    i alla fall. Är uppväxt där och kunde inte flytta fort nog. Så mitt svar är nog var som helst förutom där!
    "Ingen kan allting men alla kan nått, man får väl vifta med den lilla stump man fått!"

    -'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-
    Ni glömmer väl inte ett besök i min blogg?:

    http://pinse.bloggagratis.se/
  14. 7
    Ja, inte på näset i alla fall. Är uppväxt där och kunde inte flytta fort nog. Så mitt svar är nog var som helst förutom där!
  15. magnolia
    #8
    Haha, det ska jag hälsa dem! Vad är det som är fel med näset då? Blåsigt? Drygt folk? Eller vad?
  16. 8
    Haha, det ska jag hälsa dem! Vad är det som är fel med näset då? Blåsigt? Drygt folk? Eller vad?
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9

    Drygt folk är

    bara förnamnet. Gott om inskränkta brats. Inte alla så klart men tillräckligt många för att jag ska få panik. Finns trevliga människor också, mina föräldrar till exempel.
    "Ingen kan allting men alla kan nått, man får väl vifta med den lilla stump man fått!"

    -'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-
    Ni glömmer väl inte ett besök i min blogg?:

    http://pinse.bloggagratis.se/
  18. 9
    Drygt folk är bara förnamnet. Gott om inskränkta brats. Inte alla så klart men tillräckligt många för att jag ska få panik. Finns trevliga människor också, mina föräldrar till exempel.

Liknande trådar

  1. En dag på stranden
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 10:25
  2. En dag på stranden
    By JEMA in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 17:27
  3. En dag på stranden
    By JEMA in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 17:25
  4. På stranden
    By loppran in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 22:48
  5. stranden
    By Trollopatra in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 07:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar