Stiltje!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Stiltje!

    jag som trodde det skulle bli bebbe i natt!! Total stiltje från det att jag gick och la mig. Åh vad trist. Nä det är väl bara att vänta vidare. Hur går det för er andra som väntar?!
    Liv, augusti 2004
    Leo, Juni 2007
    Rut, Oktober 2010
  2. 1
    Stiltje! jag som trodde det skulle bli bebbe i natt!! Total stiltje från det att jag gick och la mig. Åh vad trist. Nä det är väl bara att vänta vidare. Hur går det för er andra som väntar?!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vad synd! Men det är säkert inte länge kvar då i alla fall! Jag väntar mig inget än på ett tag.. Men hoppas gör man ju! Det är bara en vecka kvar till BF nu så.. Idag ska vi få över 30 grader igen... dessutom blåser det så att vi inte kan ha markisen nere. Kommer att bli hett inne idag. *pust* men sen ska det tydligen bli liite svalare.. då blir det lagom att föda barn tycker jag =)
  4. 2
    Vad synd! Men det är säkert inte länge kvar då i alla fall! Jag väntar mig inget än på ett tag.. Men hoppas gör man ju! Det är bara en vecka kvar till BF nu så.. Idag ska vi få över 30 grader igen... dessutom blåser det så att vi inte kan ha markisen nere. Kommer att bli hett inne idag. *pust* men sen ska det tydligen bli liite svalare.. då blir det lagom att föda barn tycker jag =)
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Ja du... igår eftermiddag och kväll hade jag rätt mycket känningar efter att doktorn varit och känt på mig, men i vanlig ordning avtog det under natten och nu är det bara de vanliga sammandragningarna
  6. 3
    Ja du... igår eftermiddag och kväll hade jag rätt mycket känningar efter att doktorn varit och känt på mig, men i vanlig ordning avtog det under natten och nu är det bara de vanliga sammandragningarna
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Samma här, trodde nått var på g igår... Men sen satte jag mig i soffan o titta på CSI o allt bara försvann Tänkte att jag skulle gå uet en runda med hunden o försöka få igång det hela igen. Men jag drar mig för det i värmen Ha de gott, hoppas det kommer igång igen (för oss båda).
  8. 4
    Samma här, trodde nått var på g igår... Men sen satte jag mig i soffan o titta på CSI o allt bara försvann Tänkte att jag skulle gå uet en runda med hunden o försöka få igång det hela igen. Men jag drar mig för det i värmen Ha de gott, hoppas det kommer igång igen (för oss båda).

Liknande trådar

  1. Stiltje.
    By Ringduva in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 21:46
  2. Stiltje?
    By artson in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 11:30
  3. Stiltje!!!
    By mia-b in forum Sport
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 15:52
  4. Det är stiltje.
    By Mran in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 11:09
  5. Och här var det stiltje
    By marib in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 23:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar