resa utomlands
_0705 Majbarn
  1. jenny 72
    #1

    resa utomlands

    Vi hade tänkt åka till Serbien i sommar (ungdoms-os), men det är ju så varmt... Ståår knappt ut hemma i värmen, men vill ju vara där när min äldsta dotter tävlar i simning. Lillkillen Linus är då ca 3 mån gammal, ska jag åka>?
  2. 1
    resa utomlands Vi hade tänkt åka till Serbien i sommar (ungdoms-os), men det är ju så varmt... Ståår knappt ut hemma i värmen, men vill ju vara där när min äldsta dotter tävlar i simning. Lillkillen Linus är då ca 3 mån gammal, ska jag åka>?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Vi ska till Spanien om två veckor. Det kommer att vara ganska så varm där också, det gäller att se till att ha det svallt där man bor och vistas ute helst på kvällen. Eller kunna bada! Det är kanske inte direkt de förhållande som råder vid själva OS tävling, men resten av tiden, kanske?

    Jag skulle åka, det födds bebisar i *Serbien också

    Vad duktig din dotter förresten!
  4. 2
    Vi ska till Spanien om två veckor. Det kommer att vara ganska så varm där också, det gäller att se till att ha det svallt där man bor och vistas ute helst på kvällen. Eller kunna bada! Det är kanske inte direkt de förhållande som råder vid själva OS tävling, men resten av tiden, kanske?

    Jag skulle åka, det födds bebisar i *Serbien också

    Vad duktig din dotter förresten!
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    Så länge ni vill åka...

    ... så ska ni åka. Det kommer gå finfint! Klart ni ska se dottern tävla!

    Kram å lycka till!
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  6. 3
    Så länge ni vill åka... ... så ska ni åka. Det kommer gå finfint! Klart ni ska se dottern tävla!

    Kram å lycka till!

Liknande trådar

  1. Resa utomlands..
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-28, 23:00
  2. Resa utomlands
    By Alida-73 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 23:48
  3. Resa utomlands
    By fru_bill in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 13:56
  4. resa utomlands...
    By jendah in forum _0706 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar