Väntan
_0803 Marsbarn
  1. *Mia*
    #1

    Väntan

    Väntar, väntar och väntar... Tänk att tiden kan gå så långsamt!
    Hade min senaste mens 28 maj och håller tummarna för att det bor ett litet frö i min mage. Hoppas kan man ju alltid!
    Någon här som vet när man tidigast kan testa, utan alltför osäkert resultat?

    Kul att det blir fler och fler som droppar in i mars-gänget! Hoppas att vi får stanna!
  2. 1
    Väntan Väntar, väntar och väntar... Tänk att tiden kan gå så långsamt!
    Hade min senaste mens 28 maj och håller tummarna för att det bor ett litet frö i min mage. Hoppas kan man ju alltid!
    Någon här som vet när man tidigast kan testa, utan alltför osäkert resultat?

    Kul att det blir fler och fler som droppar in i mars-gänget! Hoppas att vi får stanna!
  3. Bebbe nr3-08
    #2
    Hade sm 29 maj, o tänkte testa tidigast den 30 maj, även fast ja har dom som ska visa en vecka tidigare...Men det e bättre o bvänta annars blir man så besviken om det e neg. Men sen vet ja inte riktigt när min äl e heller, eftersom första mensen ef´ter cerazetten hll i sig i 11 dgr...

    Vi får hålla ihop o härda ut längtan o väntan...
  4. 2
    Hade sm 29 maj, o tänkte testa tidigast den 30 maj, även fast ja har dom som ska visa en vecka tidigare...Men det e bättre o bvänta annars blir man så besviken om det e neg. Men sen vet ja inte riktigt när min äl e heller, eftersom första mensen ef´ter cerazetten hll i sig i 11 dgr...

    Vi får hålla ihop o härda ut längtan o väntan...

Liknande trådar

  1. Väntan..
    By IA-anonym in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-06, 22:21
  2. Väntan!
    By linka890 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 07:37
  3. Väntan - hur gör ni?
    By Ealina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 21:11
  4. väntan......
    By fia1979 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 14:35
  5. väntan och väntan.....
    By cammi_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar