"Sysselsättning"
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    "Sysselsättning"

    Tycker det vore intressant att veta vad ni andra sysslar med. Jobbar (med vad?), pluggar (vad?) eller är sjukskriven, arbetslös, föräldraledig eller nåt annat?
  2. 1
    "Sysselsättning" Tycker det vore intressant att veta vad ni andra sysslar med. Jobbar (med vad?), pluggar (vad?) eller är sjukskriven, arbetslös, föräldraledig eller nåt annat?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Kom att tänka på det när jag läste om "Sofie m Filip&Lukas" sjukskrivning...
  4. 2
    Kom att tänka på det när jag läste om "Sofie m Filip&Lukas" sjukskrivning...
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Jag är

    Undersköterska och jobbar som personlig assistent. Timvikarie, så jag är ju delvis arbetslös också.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Jag är Undersköterska och jobbar som personlig assistent. Timvikarie, så jag är ju delvis arbetslös också.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    jag är mamma ledig men jobbar annars på ikea
  8. 4
    jag är mamma ledig men jobbar annars på ikea
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    jobbar på en strokeenhet som undersköterska, vilket är tungt och en massa lyft. vi får se hur det blir, men foglossning har jag aldrig haft, skulle inte förvåna mig om jag får det nu, har konstiga känningar som jag aldrig haft tidigare. Sen är man expert på att säga till barnmorskan allt e TOPPEN.....va fan fast de inte är så. ska bli ändring på det detta ggn, igår hade jag blodtrycksfall o det är jobbigt som fasen.
  10. 5