Ungar som aldrig lär sig
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Ungar som aldrig lär sig

    Att man ska komma hem innan man går någon annanstans. Just nu är min åttaåring och hans kompis som bortblåsta. De är inte på gården, kompisens mamma har varit ute och letat. Jag har ringt runt till alla jag kan komma på. Min man och äldste sonen är på paddelövning och jag måste iväg med yngste sonen, som ska på avslutningsmiddag. Den andra mamman hade tagit ledigt från jobbet för att de skulle på picknick i barnets klass. Har varit lite för mycket sånt här på sistonde och alltid när man ska någonstans. Sen kan man ju inte undgå att bli en gnutta orolig också, även om jag egentligen inte tror att något hänt...
  2. 1
    Ungar som aldrig lär sig Att man ska komma hem innan man går någon annanstans. Just nu är min åttaåring och hans kompis som bortblåsta. De är inte på gården, kompisens mamma har varit ute och letat. Jag har ringt runt till alla jag kan komma på. Min man och äldste sonen är på paddelövning och jag måste iväg med yngste sonen, som ska på avslutningsmiddag. Den andra mamman hade tagit ledigt från jobbet för att de skulle på picknick i barnets klass. Har varit lite för mycket sånt här på sistonde och alltid när man ska någonstans. Sen kan man ju inte undgå att bli en gnutta orolig också, även om jag egentligen inte tror att något hänt...
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Visst är det typiskt?

    Och precis som du säger just när man ska göra nåt, det är då det passar på att kärva. *morrar lite här* Det är samma visa här med ganska ofta. Men hon är tonnis, så det kanske man ska räkna med eller?
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  4. 2
    Visst är det typiskt? Och precis som du säger just när man ska göra nåt, det är då det passar på att kärva. *morrar lite här* Det är samma visa här med ganska ofta. Men hon är tonnis, så det kanske man ska räkna med eller?

Liknande trådar

  1. Bara mina ungar som aldrig blir kallade?
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 20:47
  2. Mina ungar vill aldrig somna
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 19:51
  3. Använd ALDRIG ALDRIG lökpulver
    By Li-- in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 07:42
  4. Jag ska aldrig, aldrig mera
    By Anna m V & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 13:56
  5. Man ska aldrig säga aldrig...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 09:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar