Är jag först?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Är jag först?

    Jag har sedan jag blev gravid varit inne och läst mycket på sidan men inte skrivit speciellt aktivt. För ett tag sedan såg jag en kommentar om att det inte var någon som hade fått bran för tidigt än. Det måste betyda att jag är först!!

    Efter att på tillväxtultraljudet fått veta att våran Hugo inte mådde bra imagen, han fick i prncip ingen näring alls, bestämdes det om snitt. 12.00 gjordes ultraljudet och 14.00 var han ute. Vi var lite chockade eftersom vi inte hade väntat oss att bli föräldrar den dagen. Jag hade ju en månad kvar!

    Allt har gått bra. Han växer bra och väger nu ett gram under födelsevikt dvs 1885 gram och är 42 lång.

    Lycka till ni andra. Det är inte långt kvar nu.
  2. 1
    Är jag först? Jag har sedan jag blev gravid varit inne och läst mycket på sidan men inte skrivit speciellt aktivt. För ett tag sedan såg jag en kommentar om att det inte var någon som hade fått bran för tidigt än. Det måste betyda att jag är först!!

    Efter att på tillväxtultraljudet fått veta att våran Hugo inte mådde bra imagen, han fick i prncip ingen näring alls, bestämdes det om snitt. 12.00 gjordes ultraljudet och 14.00 var han ute. Vi var lite chockade eftersom vi inte hade väntat oss att bli föräldrar den dagen. Jag hade ju en månad kvar!

    Allt har gått bra. Han växer bra och väger nu ett gram under födelsevikt dvs 1885 gram och är 42 lång.

    Lycka till ni andra. Det är inte långt kvar nu.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    GRATTIS till lillkillen. Vad skönt att allt gick bra trots allt.
    //Anna
  4. 2
    GRATTIS till lillkillen. Vad skönt att allt gick bra trots allt.
    //Anna
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Grattis!!

    Vad skoj att det kommit en bebis i här i alla fall och vad skönt att allt gått bra!! Snart kommer det nog fler
    Matilda med Nora 25/12 -99, August 4/10 -03 och Ella 16/7 -07.
  6. 3
    Grattis!! Vad skoj att det kommit en bebis i här i alla fall och vad skönt att allt gått bra!! Snart kommer det nog fler
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Grattis till lilla Hugo!! Det är inte illa att vara nr 1 Vad skönt att allt har gått bra trots att ni blev föräldrar lite tidigare än beräknat. Lycka till med lill killen och många gratiiskramisar från mig/ Tulip
  8. 4
    Grattis till lilla Hugo!! Det är inte illa att vara nr 1 Vad skönt att allt har gått bra trots att ni blev föräldrar lite tidigare än beräknat. Lycka till med lill killen och många gratiiskramisar från mig/ Tulip
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Grattis!
    Skönt att allt gick bra och att ni alla mår finfint!
  10. 5
    Grattis!
    Skönt att allt gick bra och att ni alla mår finfint!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    OJ! Grattis! Det var inte illa.. så nu snusar du givetvis på din lille Hugo. Myyysigt... vi andra vi längtar och får vänta tills våra telingar vill ut.

    //Malin.
  12. 6
    OJ! Grattis! Det var inte illa.. så nu snusar du givetvis på din lille Hugo. Myyysigt... vi andra vi längtar och får vänta tills våra telingar vill ut.

    //Malin.
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Grattis!!

    Ja, det måste ha varit lite överraskande med så kort varsel! Men skönt att han är här nu och mår bra! =)
    Mamma till Hanna (april 05) & Ida (juli 07)
  14. 7
    Grattis!! Ja, det måste ha varit lite överraskande med så kort varsel! Men skönt att han är här nu och mår bra! =)
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Grattis till er lille Hugo!!

    Vilken chock att det gick så snabbt mellan Ul och snitt, men vad skönt att höra att ni mår så bra och att han redan är uppe i sin födelsevikt.

    Må nu så gott, och ta hand om din lille pojk.
  16. 8
    Grattis till er lille Hugo!!

    Vilken chock att det gick så snabbt mellan Ul och snitt, men vad skönt att höra att ni mår så bra och att han redan är uppe i sin födelsevikt.

    Må nu så gott, och ta hand om din lille pojk.
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Hurra! Grattis till lille Hugo! Så skönt att allt gått bra, trots tillväxthämning!
  18. 9
    Hurra! Grattis till lille Hugo! Så skönt att allt gått bra, trots tillväxthämning!
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Grattis gratts till lilla killen!
  20. 10
    Grattis gratts till lilla killen!
  21. Medlem sedan
    Sep 2004
    #11
    Stort grattis till lillpojken! Skönt att allt gått bra och att han växer fint! :-)
  22. 11
    Stort grattis till lillpojken! Skönt att allt gått bra och att han växer fint! :-)
  23. Medlem sedan
    May 2006
    #12
    ÅÅh.. grattis till grabben!!!
    va kul..
  24. 12
    ÅÅh.. grattis till grabben!!!
    va kul..
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Grattis.. ja du är nog först.. våra bebbar bara lurar oss hela tiden.. Stora grattis kramar..
  26. 13
    Grattis.. ja du är nog först.. våra bebbar bara lurar oss hela tiden.. Stora grattis kramar..
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    GRATTIS till sonen!

    Det var jag som undrade om någon bebis hade kommit och nu har det det!
    Skönt att ha mår bra trots allt:
    Neta med Ängla 0403, Alice 0604 och Albin 0707
  28. 14
    GRATTIS till sonen! Det var jag som undrade om någon bebis hade kommit och nu har det det!
    Skönt att ha mår bra trots allt:
  29. Medlem sedan
    Apr 2004
    #15
    Grattis
  30. 15
    Grattis
  31. Medlem sedan
    Apr 2003
    #16
    Grattis till pojken! IMT
  32. 16
    Grattis till pojken! IMT
  33. Medlem sedan
    Jun 2002
    #17
    Massor med grattis till lillakillen. Jobbigt att det blev snitt så plötsligt, men skönt att allt gick bra.
  34. 17
    Massor med grattis till lillakillen. Jobbigt att det blev snitt så plötsligt, men skönt att allt gick bra.
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18
    Stoooort grattis till lillprinsen!

    kramizar
    Alicen med 3-an
  36. 18
    Stoooort grattis till lillprinsen!

    kramizar
    Alicen med 3-an
  37. Medlem sedan
    Oct 1998
    #19
    Grattis så mycket! Vad bra att allt gick bra!
  38. 19
    Grattis så mycket! Vad bra att allt gick bra!
  39. Medlem sedan
    Aug 2005
    #20
    ja, du e nog först jättegrattis! nu kommer vi andra snart efter dig!
  40. 20
    ja, du e nog först jättegrattis! nu kommer vi andra snart efter dig!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ni som är först på tur...
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 16:06
  2. Är jag först ut?
    By jenlon in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 13:27
  3. Först ut?
    By hermelinen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 23:37
  4. först ut!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:38
  5. vem har BF först?????
    By lilla my 9/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar