Längesedan jag skrev här......
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Längesedan jag skrev här......

    Känns tungt,skriver mycket på den andra sidan vet inte varför jag håller mest till där,gillar ju er här oxå.
    nåväl,testade med en billg sticka i dag men neg,har im i dag eller den 17,min tempkurva är i obalans liksom jag själv,sover dåligt har värlens humörsvängningar,till och med mannen undrar vad det är med mig.
    antingen har jag världens pms eller så är jag ällös.
    gravid,tsss,efter 20 gånger tror jag inte på det längre.
    förlåt mitt depp inlägg.

    Kram på er alla kämpar
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Längesedan jag skrev här...... Känns tungt,skriver mycket på den andra sidan vet inte varför jag håller mest till där,gillar ju er här oxå.
    nåväl,testade med en billg sticka i dag men neg,har im i dag eller den 17,min tempkurva är i obalans liksom jag själv,sover dåligt har värlens humörsvängningar,till och med mannen undrar vad det är med mig.
    antingen har jag världens pms eller så är jag ällös.
    gravid,tsss,efter 20 gånger tror jag inte på det längre.
    förlåt mitt depp inlägg.

    Kram på er alla kämpar
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Förstår att det är jobbigt när man inte riktigt känner igen sin kropp längre. Män verkar ju absolut inte ha det problemet iallfall, orättvist. Hoppas du snart kan få ditt efterlängtade pluss!

    Kram Älvan
  4. 2
    Förstår att det är jobbigt när man inte riktigt känner igen sin kropp längre. Män verkar ju absolut inte ha det problemet iallfall, orättvist. Hoppas du snart kan få ditt efterlängtade pluss!

    Kram Älvan
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tack vad snäll du är,nä,män har det bra,i alla fall i detta avseendet.

    Kram
  6. 3
    Tack vad snäll du är,nä,män har det bra,i alla fall i detta avseendet.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Alltid tillåtet att deppa lite...... *försöker rycka upp dig, sliter och drar*! Kämpigt när humöret åer berg- och dalbana, men vad gör vi åt våra härliga hormoner?
    Min kropp skriker fortfarande att den är gravid och det känns lite tungt, men den ska väl komma i balans snart. Blöder bara lite mera, så nu är det att vänta på första mensen och sedan kör vi igen! Känns oäääääääändligt långt dit! *ler*

    Trevlig helg vännen!
    KRAMIS
  8. 4
    Alltid tillåtet att deppa lite...... *försöker rycka upp dig, sliter och drar*! Kämpigt när humöret åer berg- och dalbana, men vad gör vi åt våra härliga hormoner?
    Min kropp skriker fortfarande att den är gravid och det känns lite tungt, men den ska väl komma i balans snart. Blöder bara lite mera, så nu är det att vänta på första mensen och sedan kör vi igen! Känns oäääääääändligt långt dit! *ler*

    Trevlig helg vännen!
    KRAMIS
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Tack och kram till dig,trist med missfall,när ni änligen lyckats.

    Kram
  10. 5
    Tack och kram till dig,trist med missfall,när ni änligen lyckats.

    Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Du behöver inte förlåta ett deppinlägg.
    Vi har all rätt i världen att deppa mellan varven.

    Håller tummarna för att du också ska få en liten inneboende snart.
    Men visst har man svårt att tro på det , när det tar sådan tid
    Kram på dig / catrine
  12. 6
    Du behöver inte förlåta ett deppinlägg.
    Vi har all rätt i världen att deppa mellan varven.

    Håller tummarna för att du också ska få en liten inneboende snart.
    Men visst har man svårt att tro på det , när det tar sådan tid
    Kram på dig / catrine
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Förstår dig precis vännen, ibland är de riktigt skönt att kunna skriva av sig lite när man mår dåligt. Själv har jag tappat räkningen på försöken vågar inte tänka efter.
    Håller tummarna att de bara var för tidigt med testet.
    *kram*
    Tänker aldrig ge upp vår längtan är för stor
  14. 7
    Förstår dig precis vännen, ibland är de riktigt skönt att kunna skriva av sig lite när man mår dåligt. Själv har jag tappat räkningen på försöken vågar inte tänka efter.
    Håller tummarna att de bara var för tidigt med testet.
    *kram*
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Ja, visst är det orättvist att karlarna slipper alla dessa symtom... men jag försöker tänka som så att de missar en hel del också! Första sparken, barnet som hickar... Sen behöver du inte be om ursäkt om du är deppad, vi har faktiskt R Ä T T att vara deppade ibland! Kram till dig också!
  16. 8
    Ja, visst är det orättvist att karlarna slipper alla dessa symtom... men jag försöker tänka som så att de missar en hel del också! Första sparken, barnet som hickar... Sen behöver du inte be om ursäkt om du är deppad, vi har faktiskt R Ä T T att vara deppade ibland! Kram till dig också!

Liknande trådar

  1. Längesedan jag skrev...
    By Nina med Saga, Lukas o Ia in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 11:09
  2. Längesedan jag skrev här...
    By Mimmi & Zacki in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 20:19
  3. Längesedan jag skrev
    By Jaana in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 12:17
  4. Längesedan jag skrev...
    By anomyn just nu in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 21:34
  5. Längesedan jag skrev här nu..
    By hannis med susanne och martina + 4 till in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar