Malin D?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Malin D?

    Är det så att det har blivt bebis för dig vid det här laget? Har inte sett dig på forumet på ett tag och sist du skrev så var det efter en kontrollrunda på BB...

    //Malin.
  2. 1
    Malin D? Är det så att det har blivt bebis för dig vid det här laget? Har inte sett dig på forumet på ett tag och sist du skrev så var det efter en kontrollrunda på BB...

    //Malin.
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Tja!
    Nej ingen bebis än, men nog så mycket förvärkar och småblödningar. Jobbigt å gå och va förberedd på att den lille kommer för tidigt samtidigt som man måste vara inställd på att det faktiskt kan gå över...

    Fyller ju 30 på midsommarafton och då hoppas vi ju vara på Gotland på min kusins bröllopp, alternativt åker vi inte men då är hela min övriga familj där. Passade därför på att ha 30-års kalas för mina nära och kära igår och det har krävt sin lilla tid, det är därför besöken varit lite glesa här det senaste! : )

    Hur går det för dig då? Mår ni bra allihop? Kan tänka mig du doppat dig i havet flera gånger vid det här laget eller?! Vi har bestämt oss för att köpa en sån där liten pool och ställa på vår terass, så jag kan plumsa i den när jag behöver svalka av mig. Vågar inte åka iväg till stranden själv nu, när det är som det är...håller mig nära Trollhättan.

    Kramisar Malin
    Mamma till Hampus född 14 juli 2007 och lillebror Filip född 4 februari 2009.
  4. 2
    Tja!
    Nej ingen bebis än, men nog så mycket förvärkar och småblödningar. Jobbigt å gå och va förberedd på att den lille kommer för tidigt samtidigt som man måste vara inställd på att det faktiskt kan gå över...

    Fyller ju 30 på midsommarafton och då hoppas vi ju vara på Gotland på min kusins bröllopp, alternativt åker vi inte men då är hela min övriga familj där. Passade därför på att ha 30-års kalas för mina nära och kära igår och det har krävt sin lilla tid, det är därför besöken varit lite glesa här det senaste! : )

    Hur går det för dig då? Mår ni bra allihop? Kan tänka mig du doppat dig i havet flera gånger vid det här laget eller?! Vi har bestämt oss för att köpa en sån där liten pool och ställa på vår terass, så jag kan plumsa i den när jag behöver svalka av mig. Vågar inte åka iväg till stranden själv nu, när det är som det är...håller mig nära Trollhättan.

    Kramisar Malin
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Halloj där!
    Okej ingen bebis ännu då. Tillbaka till väntans tider...
    Vi mår bara bra, Max leker "vilda bebin" i magen och verkar tycka att det börjar bli ganska ont om plats. Tror jag det... jag har ont lite här och var. *suck*

    Jag har inte badat ännu, det skall vara över 25 grader för att jag skall ens tänka på att bada (badade 3 ggr förra året... trots att vi bor typ 2 km från Apelviken).

    Träffade Sara i helgen, hon och hennes sambo var här (sambon är Mattias barndomskompis och hon min... lustigt att det kan bli som det blir). Berättade att du hade sett henne och hon sa att hon kände igen dig, men försent och hann inte hejja, men hon hälsar så gott till dig! Hon lever livet med party, after work och rajraj om helgerna. *ler* Vi lever helt skilda världar just nu. Men hon hamnar nog där man själv är om några år, kombi, hus och bebis på G.

    Funderade på en plaskpool jag med, men jag kryper ner i källaren om det blir för pustigt och varmt.

    Då återgår vi till vår väntan då...

    Kram Malin.
  6. 3
    Halloj där!
    Okej ingen bebis ännu då. Tillbaka till väntans tider...
    Vi mår bara bra, Max leker "vilda bebin" i magen och verkar tycka att det börjar bli ganska ont om plats. Tror jag det... jag har ont lite här och var. *suck*

    Jag har inte badat ännu, det skall vara över 25 grader för att jag skall ens tänka på att bada (badade 3 ggr förra året... trots att vi bor typ 2 km från Apelviken).

    Träffade Sara i helgen, hon och hennes sambo var här (sambon är Mattias barndomskompis och hon min... lustigt att det kan bli som det blir). Berättade att du hade sett henne och hon sa att hon kände igen dig, men försent och hann inte hejja, men hon hälsar så gott till dig! Hon lever livet med party, after work och rajraj om helgerna. *ler* Vi lever helt skilda världar just nu. Men hon hamnar nog där man själv är om några år, kombi, hus och bebis på G.

    Funderade på en plaskpool jag med, men jag kryper ner i källaren om det blir för pustigt och varmt.

    Då återgår vi till vår väntan då...

    Kram Malin.

Liknande trådar

  1. Mys Malin!
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 20:53
  2. Malin
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 12:00
  3. Malin IGA
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 07:14
  4. Malin-14.1kg
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 16:36
  5. Malin 2!!!!!!!!!!!!!!
    By Mia med Ludvig in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 09:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar