Nu har Sofia en lillebror :)
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Nu har Sofia en lillebror :)

    Tillslut så tog värkarna äntligen i och vi åkte in och efter en timme på förlossningen var "lillebroren" ute. Han kom ut trots att det var nån i rummet som hela tiden upprepade ett mantra "det går INTE", undrar vem det kan ha varit.... Men nu lovar jag att det där gör jag aldrig i livet om igen, fy bubblan vad ont det gör

    Den helt namnlöse lille killen vägde 3540 g och är 50 cm lång, lite större än sin syster och lite mindre än sin bror.

    Vi åkte hem på tidig hemgång för jag sover mycket bättre hemma än i nån sjukhussäng.

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Nu har Sofia en lillebror :) Tillslut så tog värkarna äntligen i och vi åkte in och efter en timme på förlossningen var "lillebroren" ute. Han kom ut trots att det var nån i rummet som hela tiden upprepade ett mantra "det går INTE", undrar vem det kan ha varit.... Men nu lovar jag att det där gör jag aldrig i livet om igen, fy bubblan vad ont det gör

    Den helt namnlöse lille killen vägde 3540 g och är 50 cm lång, lite större än sin syster och lite mindre än sin bror.

    Vi åkte hem på tidig hemgång för jag sover mycket bättre hemma än i nån sjukhussäng.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Grattis till lillebror! Vad roligt! Hoppas att Sofia tycker det är jättekul också. Vad bra att allt gick som det skulle, även om det gör ONT! *Kram*
  4. 2
    Grattis till lillebror! Vad roligt! Hoppas att Sofia tycker det är jättekul också. Vad bra att allt gick som det skulle, även om det gör ONT! *Kram*
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Grattis grattis!! Vad roligt med en lillebror!!
  6. 3
    Grattis grattis!! Vad roligt med en lillebror!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Stort Grattis!!

    Härligt härligt

    Lycka till nu

    Kram
    I dag är det första dagen på resten av ditt liv


    ♥♥♥♥♥Tuva 27/7-05 & Melker 19/4 2008♥♥♥♥♥
  8. 4
    Stort Grattis!! Härligt härligt

    Lycka till nu

    Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Grattis. Ja det är konstigt att det går trots att vi protesterar och tvivlar.
  10. 5
    Grattis. Ja det är konstigt att det går trots att vi protesterar och tvivlar.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Grattiskramar!!
    Hyfsat bra tajming av lillebror att vänta tills idag
    Skönt att allt gick bra, ta hand om er nu!
  12. 6
    Grattiskramar!!
    Hyfsat bra tajming av lillebror att vänta tills idag
    Skönt att allt gick bra, ta hand om er nu!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Jätte grattis till er!
    Åh blir lite avis. skönt att kunna åka hem så tidigt.
    Visst tänker man när dom riktiga värkarna sätter igång vad har jag gett mig in på.
    Kram.
  14. 7
    Jätte grattis till er!
    Åh blir lite avis. skönt att kunna åka hem så tidigt.
    Visst tänker man när dom riktiga värkarna sätter igång vad har jag gett mig in på.
    Kram.
  15. Medlem sedan
    Aug 2001
    #8
    GRATTIS! :-)
  16. 8
    GRATTIS! :-)
  17. Medlem sedan
    Apr 2000
    #9
    Säger grattis här med. Skönt att han äntligen kommit.

    Stor kram på dig och njut av din familj
  18. 9
    Säger grattis här med. Skönt att han äntligen kommit.

    Stor kram på dig och njut av din familj
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    åh grattis

    vad roligt att allt har gått bra. Grattis till hela familjen!
  20. 10
    åh grattis vad roligt att allt har gått bra. Grattis till hela familjen!
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11

    Grattis!!

    Vad härligt med en liten nykomling!

    Hoppas att det kommer gå lika bra för er som det gjort för oss. Vilken stor-tjej Sofia måste blivit i era ögon nu

    Grattis igen!
  22. 11
    Grattis!! Vad härligt med en liten nykomling!

    Hoppas att det kommer gå lika bra för er som det gjort för oss. Vilken stor-tjej Sofia måste blivit i era ögon nu

    Grattis igen!
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    GRATTIS! Låt dig själv ta det lugnt nu!!!! Inte lätt att begära, jag vet, men du måste må bra för lillkillens skull om inte annat. Själv var jag tvungen att föda fyra barn för att klara av det Har tillbringat helgen på tjejträff, med övernattning. Tre i vårt gäng som är gravida. Kan inte påstå att jag är avundsjuk, men det är härligt att ha folk runtomkring sig som får nya bebisar.

    KRAM
  24. 12
    GRATTIS! Låt dig själv ta det lugnt nu!!!! Inte lätt att begära, jag vet, men du måste må bra för lillkillens skull om inte annat. Själv var jag tvungen att föda fyra barn för att klara av det Har tillbringat helgen på tjejträff, med övernattning. Tre i vårt gäng som är gravida. Kan inte påstå att jag är avundsjuk, men det är härligt att ha folk runtomkring sig som får nya bebisar.

    KRAM
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13

    Tack!

    Ja ont gör det ju men men nu gör jag inte om det iaf Sofia är glad än så länge och vill mest "appa bääbisssss"

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  26. 13
    Tack! Ja ont gör det ju men men nu gör jag inte om det iaf Sofia är glad än så länge och vill mest "appa bääbisssss"

    Kram!
  27. Medlem sedan
    Jun 2003
    #14

    Tack!

    Ja det är kul fast just nu är man rätt klubbad efter några nätters sömnbrist

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  28. 14
    Tack! Ja det är kul fast just nu är man rätt klubbad efter några nätters sömnbrist

    Kram!
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15

    Tack!

    Ja nu ska jag bara se till att den lille herrn lär sig att inte ha tungan i gommen, sen är det nog lugnt

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  30. 15
    Tack! Ja nu ska jag bara se till att den lille herrn lär sig att inte ha tungan i gommen, sen är det nog lugnt

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16

    Tack!

    Ja tvivlar är bara förnamnet... jag var helt övertygad om att det var omöjligt Min man försökte säga att det har ju gått 2 gånger förut men han förstår faktiskt inte...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  32. 16
    Tack! Ja tvivlar är bara förnamnet... jag var helt övertygad om att det var omöjligt Min man försökte säga att det har ju gått 2 gånger förut men han förstår faktiskt inte...

    Kram!
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17

    Tack!

    Ja det var väl en bra dag fast för min skull hade han gärna fått komma tidigare

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  34. 17
    Tack! Ja det var väl en bra dag fast för min skull hade han gärna fått komma tidigare

    Kram!
  35. Medlem sedan
    Jun 2003
    #18

    Tack!

    Ja det var skönt att komma hem fast just nu hade jag nog gjort vad som helst för lite lugn och ro och en stunds vila Svårt med 2 helvildar i huset...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  36. 18
    Tack! Ja det var skönt att komma hem fast just nu hade jag nog gjort vad som helst för lite lugn och ro och en stunds vila Svårt med 2 helvildar i huset...

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Jun 2003
    #19
    Tack!
  38. 19
    Tack!
  39. Medlem sedan
    Jun 2003
    #20

    Tack!

    Ja det var verkligen skönt (fast inte just då)

    Hoppas på att han snart fattar hur man gör när man ammar för det här är lite jobbigt...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  40. 20
    Tack! Ja det var verkligen skönt (fast inte just då)

    Hoppas på att han snart fattar hur man gör när man ammar för det här är lite jobbigt...

    Kram!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. sofia
    By Sanna, William&Linus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 16:14
  2. sofia m 4! (fd Sofia m 3 + liten)
    By Annasanna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 14:55
  3. Sofia?
    By Gabbi i Botswana in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 14:44
  4. Sofia!!
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 16:04
  5. Sofia
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 07:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar