GI-boden..
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    GI-boden..

    .. har fått en ny beställning av mig. Jag köper mina sojafiléer därifrån. Bekvämt och gott Och inte dyrt i längden. För er som tänker på GI i stort så kan jag rekommendera deras webshop om ni inte bor i Stockholm, de har ett rikt utbud av mjök, gryn, pasta, flingor, choklad, sylt/marmelad osv, både dinkel och fullkorn och osötat...

    Idag.. måndag... sonen och jag är lediga tillsammans. Får han bestämma består dagen av bad och glassätande Men det finns en gräns för hur mycket glass vi ska äta *s* och badvädret verkar lite smått tveksamt idag. Så vi får se. Kanske en tur till Skopunkten istället? Jag behöver nya skor

    I motionsväg tänkte jag ta en tur på motionscykeln ikväll. Jag har lite träningsvärk idag, powerwalken igår spädde på värken sen förrgårs jogging *s* men det ska inte stoppa mig.

    / www.jenniebowl.blogg - uppdaterad igår
  2. 1
    GI-boden.. .. har fått en ny beställning av mig. Jag köper mina sojafiléer därifrån. Bekvämt och gott Och inte dyrt i längden. För er som tänker på GI i stort så kan jag rekommendera deras webshop om ni inte bor i Stockholm, de har ett rikt utbud av mjök, gryn, pasta, flingor, choklad, sylt/marmelad osv, både dinkel och fullkorn och osötat...

    Idag.. måndag... sonen och jag är lediga tillsammans. Får han bestämma består dagen av bad och glassätande Men det finns en gräns för hur mycket glass vi ska äta *s* och badvädret verkar lite smått tveksamt idag. Så vi får se. Kanske en tur till Skopunkten istället? Jag behöver nya skor

    I motionsväg tänkte jag ta en tur på motionscykeln ikväll. Jag har lite träningsvärk idag, powerwalken igår spädde på värken sen förrgårs jogging *s* men det ska inte stoppa mig.

    / www.jenniebowl.blogg - uppdaterad igår
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Vad härligt att du kommit igång med träning och nyttig mat igen. Bra jobbat!!!!

    Ha en härlig dag med lilleman. Hoppas du hittar skor!
  4. 2
    Vad härligt att du kommit igång med träning och nyttig mat igen. Bra jobbat!!!!

    Ha en härlig dag med lilleman. Hoppas du hittar skor!
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Tack för tipset om GI boden! Skall kolla in hemsidan, ytterligare ett ställe att besöka i sommar i Stockholm.

    Ha en trevlig ledig dag.

    kram Monique
  6. 3
    Tack för tipset om GI boden! Skall kolla in hemsidan, ytterligare ett ställe att besöka i sommar i Stockholm.

    Ha en trevlig ledig dag.

    kram Monique
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    Vi var på GI-boden när jag var i Stockholm för några månader sedan. Jag har inte testat webshopen, men det är snart dags tror jag!
  8. 4
    Vi var på GI-boden när jag var i Stockholm för några månader sedan. Jag har inte testat webshopen, men det är snart dags tror jag!

Liknande trådar

  1. Boden
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 16:58
  2. Boden, anyone?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 21:53
  3. Boden
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 02:46
  4. Boden rea
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 20:29
  5. Boden
    By annasthlm in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 09:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar