aktiv igen...
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    aktiv igen...

    Vill presentera mig igen, det var ett tag sen jag var aktiv här på aff. Jag har en son på snart 2 år, och det var riktigt skönt att ventilera grav-problemen och sen alla bebis-problem och -lyckor här.
    Nu har jag precis flyttat till hus, gift mig och plussade samma dag vi åkte på bröllopsresa! Jag misstänkte ngt på bröllopsdagen då jag redan då var sen, men jag ville ha en riktig bröllopsfest. Och det fick jag! Sen fick vi då alltså en sen bröllopspresent två dar efter. Nu är jag tillbaks och har fått ett inskrivningsdatum på MVC och ett läkarbesök för kubb.
    Nu nojar jag bara över att den lilla skall kunna klamra sig kvar... Denna gång är jag mkt mer engagerad och lycklig över graviditeten då jag ju vet vilken fantastisk person det kan bli! Med Linus kändes allt så främmande och inte på riktigt. Jag var oxå mkt mer rädd att få missfall och vågade inte alls fästa mig vid knytet. Visst är jag rädd nu, men mkt mer förväntansfull!!!
    Fan va coolt det är med en bebis i magen!
  2. 1
    aktiv igen... Vill presentera mig igen, det var ett tag sen jag var aktiv här på aff. Jag har en son på snart 2 år, och det var riktigt skönt att ventilera grav-problemen och sen alla bebis-problem och -lyckor här.
    Nu har jag precis flyttat till hus, gift mig och plussade samma dag vi åkte på bröllopsresa! Jag misstänkte ngt på bröllopsdagen då jag redan då var sen, men jag ville ha en riktig bröllopsfest. Och det fick jag! Sen fick vi då alltså en sen bröllopspresent två dar efter. Nu är jag tillbaks och har fått ett inskrivningsdatum på MVC och ett läkarbesök för kubb.
    Nu nojar jag bara över att den lilla skall kunna klamra sig kvar... Denna gång är jag mkt mer engagerad och lycklig över graviditeten då jag ju vet vilken fantastisk person det kan bli! Med Linus kändes allt så främmande och inte på riktigt. Jag var oxå mkt mer rädd att få missfall och vågade inte alls fästa mig vid knytet. Visst är jag rädd nu, men mkt mer förväntansfull!!!
    Fan va coolt det är med en bebis i magen!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Visst är det coolt med en bebis i magen!

    Välkommen hit!

    /kram
    Mamma till småkillar födda -02, -04, -08 och mars -12.
    Gifter mig i januari 2013

    Viktminskar (74.7 - 71.8 - 65)
  4. 2
    Visst är det coolt med en bebis i magen!

    Välkommen hit!

    /kram
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Bra tajmat att få ett plus precis till smekmånaden, och inte behöva ha en helnykter bröllopsdag.

    Jag försöker tänka lite som att det är ett barn man väntar och inte ett missfall. Om det ändå skulle bli ett missfall var det ju för att det var något fel på den lille. Lätt i teorin men svårt i praktiken, jag är ändå rätt orolig för missfall.
  6. 3
    Bra tajmat att få ett plus precis till smekmånaden, och inte behöva ha en helnykter bröllopsdag.

    Jag försöker tänka lite som att det är ett barn man väntar och inte ett missfall. Om det ändå skulle bli ett missfall var det ju för att det var något fel på den lille. Lätt i teorin men svårt i praktiken, jag är ändå rätt orolig för missfall.

Liknande trådar

  1. Kanske lite mer aktiv igen...
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 21:51
  2. Nu är jag mer aktiv igen!
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 19:53
  3. Kanske bli lite aktiv här igen :-)
    By Katja_73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 19:17
  4. aktiv igen...
    By 2prinsar in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 12:52
  5. NU blir jag aktiv igen!
    By Linda med Olivia *försök nr. 4* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar